Просмотр полной версии : Ухудшение условий от Киевстар
Boomerang
04.05.2012, 18:37
и за ЕЦ пришла "смерть с косой" http://forum.mobilnik.ua/showthread.php?goto=newpost&t=13880 !Ну, пока ещё это только предположение.:???:
VladimirKiev
04.05.2012, 20:12
Ну, пока ещё это только предположение.
Перевод, скорей всего будет выборочный как и 5 копеек, но то что это будет, это уже юридический факт. Так как это издание, используется для публикации официальной информации.
Вальдемар
05.05.2012, 06:15
Ну, пока ещё это только предположение
офсайт
Зверніть увагу!
Починаючи з 21.05.2012 року абоненти, що обслуговуються на умовах тарифного плану «Єдина ціна» будуть поступово переведені на тарифний план «15 копійок» за наявності їх згоди, підтвердженої здійсненням будь-яких дзвінків, оплачених з основного рахунку після зазначеної дати. Про зміну тарифного плану абоненти будуть проінформовані за домопогою SMS.
Cеред переваг тарифного плану «15 копійок»:
відміна плати за з’єднання
вартість дзвінків на номери всіх операторів мобільного та фіксованого зв’язку України — 15 коп/хв.
доплата за вхідні дзвінки з інших мереж — 15 коп/хв.
Абоненти тарифного плану «Єдина ціна» можуть самостійно перейти на тарифний план «15 копійок», зателефонувавши за номером 477 або 477*20* (дзвінки з номерів мереж «Київстар» не тарифікуються) або за допомогою системи самообслуговування «Мій Київстар».
Абонент може повернутися на умови обслуговування тарифного плану «Єдина ціна» до 26.07.2012 р., зателефонувавши за номером 477 або 477*20* (дзвінки з номерів мереж «Київстар» не тарифікуються).
http://kyivstar.ua/mm/mobile/tariffs/allnetworks/price/#prepaid
про выборочность ни слова :(
Вальдемар
29.05.2012, 07:16
новые "улучшения"
http://i36.fastpic.ru/big/2012/0529/4a/fc4f6808b5559f1615f8746b709b794a.jpg
http://i36.fastpic.ru/big/2012/0529/6e/991276b1d36582cbb64d6222762d736e.jpg
Голос України №97 (5347)
29 травня 2012 р.
Вальдемар
01.06.2012, 04:50
ни дня без улучшений :)
http://i25.fastpic.ru/big/2012/0601/68/addf82f3d4e1de7fa4da037b6fab1768.jpg (http://fastpic.ru/)
http://i36.fastpic.ru/big/2012/0601/1f/8e16170de458c0c30ea0d3a68b09821f.jpg (http://fastpic.ru/)
Голос України №100 (5350)
1 червня 2012 р.
Да.....грусно. Но я читал где то, что все эти повышения из - за того, что абонетская база не увиличивается.
Boomerang
01.06.2012, 14:44
Да.....грусно. Но я читал где то, что все эти повышения из - за того, что абонетская база не увиличивается.
У КС она и так не маленькая. Им нужны сверхприбыли, а не просто громадное число пассивных абонентов. :neutral:
Вальдемар
12.06.2012, 08:42
"все улучшают и улучшают", вот так забота о абоненте :)
http://i25.fastpic.ru/big/2012/0612/b0/7bf8b953fc6ee31deb5382744bf82fb0.jpg (http://fastpic.ru/)
http://i25.fastpic.ru/big/2012/0612/c6/a965731a74b95ad157140614aead6bc6.jpg (http://fastpic.ru/)
http://i25.fastpic.ru/big/2012/0612/b2/3db9d5db7921fe9fee26c114605106b2.jpg (http://fastpic.ru/)
Голос України №106 (5356)
12 червня 2012 р.
VladimirKiev
12.06.2012, 20:06
Сегодня заменил услугу "Голосовая почта" на программу купленную в ovi market- voice inbox. Цена вопроса = 30 грн. Срок окупаемости по новым ценам: 3 месяца. В результате получаем более функциональную возможность, записывать сообщения, почти бесплатно и без риска, что когда нибудь, эта услуга, снова начнет дорожать)))
Вальдемар
12.06.2012, 20:47
VladimirKiev, ты всегда найдешь положительное в изменениях оператора :)
то что смс-ки подорожали в 10 раз, это вообще плевок в абонента :(
VladimirKiev
12.06.2012, 22:49
В данном случаи, позитива у оператора не нашел:-D зато нашел позитивное решение лично для себя))
Вальдемар
25.06.2012, 16:54
Повідомлення про зміни для абонентів, що обслуговуються на умовах тарифних планів «SMS і розмови» і «Більше спілкування»
21 червня
Починаючи з 21.06.2012 р. абоненти, що обслуговуються на умовах тарифних планів «SMS і розмови» і «Більше спілкування», будуть поступово переведені на один із тарифних планів − «Велика сім’я», «Весняний», «Комфорт», «Комфорт+», «Ультракомфорт» і «XXL» − за їх згоди, підтвердженої здійсненням будь-яких дзвінків, оплачених із основного рахунку після вказаної дати.
За 7 днів до зміни тарифного плану абоненти будуть повідомлені за допомогою SMS і зможуть відмовитися від зміни, зателефонувавши за номером 477*20* (дзвінки з номерів мережі «Київстар» не тарифікуються) або за допомогою системи самообслуговування «Мій Київстар».
У день зміни тарифного плану абоненти будуть також інформовані за допомогою SMS.
Абонент може повернутися на умови обслуговування тарифних планів «SMS і розмови» і «Більше спілкування» до 27.08.2012 р., зателефонувавши за номером 477*20* (дзвінки з номерів мережі «Київстар» не тарифікуються).
http://kyivstar.ua/press_center/news/releases/?id=27765
поздновато выложили :evil:
Wladimir
25.06.2012, 19:00
поздновато выложили
почему?
Вальдемар
26.06.2012, 07:25
почему?
дата новости 21 червня, а выложена на оф.сайт только вчера!
Вальдемар
18.07.2012, 19:44
http://i42.fastpic.ru/big/2012/0718/61/983d0edd9247b4bfcb7f1d80d8e9c861.png (http://fastpic.ru/)
Голос України 18 липня 2012
Вальдемар
25.07.2012, 14:13
свежая порция "улучшений" :(
Велика сім'я
Зверніть увагу!
Починаючи з 7 серпня 2012 змінюються деякі умови даного тарифного плану. А саме:
Вартість хвилини розмови вихідного та переадресованого дзвінка (передавання інформації голосом) на телефонні номери абонентів мереж рухомого (мобільного) зв’язку «Київстар», Beeline*** і «Голден Телеком» понад обсяг тарифних хвилин, що надаються в рахунок сплаченої абонентної плати, становитиме 0,50 грн.
Вартість хвилини розмови на номери абонентів інших операторів мобільного та фіксованого зв’язку України понад обсяг тарифних хвилин, що надаються в рахунок сплаченої абонентної плати, становитиме 1,25 грн.
http://www.kyivstar.ua/mm/mobile/tariffs/arhive/bigfamily/
25 мільйонів
Зверніть увагу!
Починаючи з 7 серпня 2012 змінюються деякі умови даного тарифного плану. А саме:
Вартість хвилини розмови вихідного та переадресованого дзвінка (передавання інформації голосом) на телефонні номери абонентів мереж рухомого (мобільного) зв’язку «Київстар», Beeline*** і «Голден Телеком» понад обсяг тарифних хвилин, що надаються в рахунок сплаченої абонентної плати, становитиме 0,50 грн.
Вартість хвилини розмови на номери абонентів інших операторів мобільного та фіксованого зв’язку України понад обсяг тарифних хвилин, що надаються в рахунок сплаченої абонентної плати, становитиме 1,25 грн.
http://www.kyivstar.ua/mm/mobile/tariffs/a...illion/#prepaid (http://www.kyivstar.ua/mm/mobile/tariffs/arhive/25_million/#prepaid)
Максимальний
Зверніть увагу!
Починаючи з 7 серпня 2012 змінюються деякі умови даного тарифного плану. А саме:
Вартість хвилини розмови вихідного та переадресованого дзвінка (передавання інформації голосом) на телефонні номери абонентів мереж рухомого (мобільного) зв’язку «Київстар», Beeline**** і «Голден Телеком» понад обсяг тарифних хвилин, що надаються в рахунок сплаченої абонентної плати, становитиме 0,50 грн.
Вартість хвилини розмови на номери абонентів інших операторів мобільного та фіксованого зв’язку України понад обсяг тарифних хвилин, що надаються в рахунок сплаченої абонентної плати, становитиме 1,25 грн.
http://www.kyivstar.ua/mm/mobile/tariffs/arhive/maximum/#prepaid
Зручний
Зверніть увагу!
Починаючи з 7 серпня 2012 змінюються деякі умови даного тарифного плану. А саме:
Вартість хвилини розмови вихідного та переадресованого дзвінка (передавання інформації голосом) на телефонні номери абонентів мереж рухомого (мобільного) зв’язку «Київстар», Beeline*** і «Голден Телеком» понад обсяг тарифних хвилин, що надаються в рахунок сплаченої абонентної плати, становитиме 0,50 грн.
Вартість хвилини розмови на номери абонентів інших операторів мобільного та фіксованого зв’язку України понад обсяг тарифних хвилин, що надаються в рахунок сплаченої абонентної плати, становитиме 1,25 грн.
http://www.kyivstar.ua/mm/mobile/tariffs/arhive/comfortable/#prepaid
Щасливий
Зверніть увагу!
Починаючи з 7 серпня 2012 змінюються деякі умови даного тарифного плану. А саме:
Вартість хвилини розмови вихідного та переадресованого дзвінка (передавання інформації голосом) на телефонні номери абонентів мереж рухомого (мобільного) зв’язку «Київстар», Beeline*** і «Голден Телеком» понад обсяг тарифних хвилин, що надаються в рахунок сплаченої абонентної плати, становитиме 0,50 грн.
Вартість хвилини розмови на номери абонентів інших операторів мобільного та фіксованого зв’язку України понад обсяг тарифних хвилин, що надаються в рахунок сплаченої абонентної плати, становитиме 1,25 грн
http://www.kyivstar.ua/mm/mobile/tariffs/arhive/happy/#prepaid
Тримайте зв’язок
Зверніть увагу!
Починаючи з 7 серпня 2012 змінюються деякі умови даного тарифного плану. А саме:
Вартість хвилини розмови вихідного та переадресованого дзвінка (передавання інформації голосом) на телефонні номери абонентів мереж рухомого (мобільного) зв’язку «Київстар», Beeline*** і «Голден Телеком» понад обсяг тарифних хвилин, що надаються в рахунок сплаченої абонентної плати, становитиме 0,50 грн.
Вартість хвилини розмови на номери абонентів інших операторів мобільного та фіксованого зв’язку України понад обсяг тарифних хвилин, що надаються в рахунок сплаченої абонентної плати, становитиме 1,25 грн.
http://www.kyivstar.ua/mm/mobile/tariffs/arhive/keep_connection/#prepaid
Спілкуйтесь без меж
Зверніть увагу!
Починаючи з 7 серпня 2012 змінюються деякі умови даного тарифного плану. А саме:
Вартість хвилини розмови вихідного та переадресованого дзвінка (передавання інформації голосом) на телефонні номери абонентів мереж рухомого (мобільного) зв’язку «Київстар», Beeline*** і «Голден Телеком» понад обсяг тарифних хвилин, що надаються в рахунок сплаченої абонентної плати, становитиме 0,50 грн.
Вартість хвилини розмови на номери абонентів інших операторів мобільного та фіксованого зв’язку України понад обсяг тарифних хвилин, що надаються в рахунок сплаченої абонентної плати, становитиме 1,25 грн.
http://www.kyivstar.ua/mm/mobile/tariffs/arhive/communicate_without_limits/#prepaid
VladimirKiev
25.07.2012, 22:54
Я бы даже сказал не порция, а биг мак меню)))
Boomerang
26.07.2012, 11:03
Я бы даже сказал не порция, а биг мак меню)))
Да, КС страдает ощущением постоянного неудовлетворённого голода.
Наверное, единственное приятное новшество, которое я недавно сам отведал, это акция "Роуминг в России за 1 грн./мин." :|
VladimirKiev
26.07.2012, 12:48
единственное приятное новшество
Новшеств достаточно, просто не всем они походят. Подозреваю, что такие меры вызваны не только капризами КС, а и требованиями акционеров.
Boomerang
27.07.2012, 10:17
Новшеств достаточно, просто не всем они походят. Подозреваю, что такие меры вызваны не только капризами КС, а и требованиями акционеров.
В последнее время новшеств действительно немерено, но приятных практически 1-2, не более. :(
VladimirKiev
27.07.2012, 16:05
Сообщения об изменениях для абонентов, обслуживающихся на условиях тарифных планов «Единая цена», «Больше общения», «Мой регион», «С нами лучше», «Наилучший», «SMS и разговоры», «Стандарт», «Длинные разговоры»
27 июля
С 10 августа 2012 изменяются некоторые условия следующих тарифных планов.
Для абонентов Киевстар, которые обслуживаются на условиях тарифных планов «Единая цена», «Больше общения», «Мой регион», «С нами лучше», «Наилучший», «SMS и разговоры», «Стандарт», «Длинные разговоры» плата за соединение составит 0,39 грн.
Для абонентов DJUICE, которые обслуживаются на условиях тарифных планов «DJUICE-Новогодний 2007», «Единая цена», "Звони всем! Пиши всем!","Говори и пиши!" плата за соединение составит 0,39 грн.
Тарифы приведены в гривнах с учетом НДС. Дополнительно удерживается сбор в Пенсионный фонд в размере 7,5% стоимости услуг без учета НДС.
Киевстар (http://www.kyivstar.ua/ru/mm/service/important_data/changes/?id=28124)
Вальдемар
27.07.2012, 19:25
Повідомлення про зміни в умовах надання послуг «Традиційний доступ до мережі Інтернет за технологією GPRS і EDGE» та «WAP доступ до мережі Інтернет за технологією GPRS і EDGE»
26 липня
Цим ПрАТ «Київстар» інформує про зміни умов для контрактних некорпоративних абонентів «Київстар» та Beeline1, які обслуговуються на умовах тарифних планів «Динамічний», «Хвилина», «СуперДинамічний», «Нова Хвилина», «VIP», «З нами краще», «Найкращий», «Класичний», «Мій регіон», «Всі мережі», «Універсальний», «Оптимальний», «Сім’я та друзі», «Потрійна перевага», «Багато розмов», «Єдина ціна», «25 мільйонів», «Тримайте зв’язок», «Спілкуйтесь без меж», «Щасливий», «Зручний», «Максимальний», «Довгі розмови», «Єдина Країна», «Преміум», «Базовий», та для абонентів передплаченого зв’язку Київстар, DJUICE і Beeline1 (окрім абонентів, що обслуговуються на тарифних планах «Інтернет», «DJUICE Інтернет», «Інтернет 3G», «DJUICE БЕЗЛІМ + музика», «XXL», «Курортний», «Класичний», «Я на морі», «Привіт весь світ», «Професіонал», «Дистриб’ютор», «Агент», «Відпочивай 2010», «Відпочинь», «Клік», «Клік 3G», «Свої люди» та «Алло»), а саме:
З 09.08.2012 року змінюються тарифи на послугу «Традиційний доступ до мережі Інтернет за технологією GPRS і EDGE» та послугу «WAP доступ до мережі Інтернет за технологією GPRS і EDGE», відповідно до умов, відповідно до Таблиці № 1 до цього оголошення:
http://s2.ipicture.ru/uploads/20120727/VqKFUvqp.png (http://s2.ipicture.ru/)
Усі Тарифи вказані з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% із вартості Послуг, без урахування ПДВ.
Більш детальну інформацію абоненти, зможуть отримати за телефонами 466 (дзвінки з телефонних номерів мережі «Київстар» не тарифікуються), (044) 466 24 66 (дзвінки з телефонних номерів мереж фіксованого зв’язку чи номерів мереж інших операторів рухомого (мобільного) зв’язку — згідно з діючими тарифами).
http://www.kyivstar.ua/mm/service/important_data/changes/?id=28104
«Единая цена»
убили тариф :(
Вальдемар
27.07.2012, 20:10
Повідомлення про зміни в умовах надання послуг «Міжнародні дзвінки» та «СтарСвіт»
26 липня
Цим ПрАТ «Київстар» інформує про зміни умов надання послуг «Міжнародні дзвінки» та «СтарСвіт». Зміни стосуються абонентів передплаченого зв’язку Київстар та DJUICE, за виключенням абонентів Beeline5 та абонентів, що обслуговуються за умовами тарифних планів:, «Привіт, весь світ», «Я на морі», «Відпочинь», «Курортний», «Професіонал», «Дистриб’ютор», «Потрійна перевага»1, а також для контрактних некорпоративних абонентів «Київстар» за виключенням абонентів, що обслуговуються за умовами тарифних планів «Необмежений зручний», «Необмежений + Інтернет», «Необмежений + СтарСвіт», «Необмежений VIP», «Абсолютно Необмежений», «Необмежений Легкий», «Необмежений 2005», «Необмежений», Необмежений Ексклюзивний, «Необмежений Легкий +», «Необмежений Простір», «Потрійна перевага»1, а саме:
З 09.08.2012 року встановлюються нові тарифи на користування послугою рухомого (мобільного) зв’язку «Міжнародні дзвінки» відповідно до умов, викладених у Таблиці № 1 до цього оголошення:
http://s2.ipicture.ru/uploads/20120727/sbU98vms.png (http://s2.ipicture.ru/)
1 Для Абонентів, які обслуговуються за умовами тарифного плану «Потрійна перевага» зміни вносяться для послуг рухомого (мобільного) зв’язку «Міжнародні дзвінки» та «СтарСвіт», окрім дзвінків з використанням послуги «СтарСвіт» в Російську Федерацію.
2 Тарифікація вихідних та переадресованих дзвінків (передавання інформації голосом, передача даних та факсимільних повідомлень) здійснюється в першу секунду кожної хвилини розмови, секунди з другої по шістдесяту кожної хвилини розмови не тарифікуються.
3 З Пн.-Пт. — з 08:00 до 20:00 год.
4 З Пн.-Пт. — з 20:00 до 08:00 год., у вихідні, святкові та неробочі дні — цілодобово.
5 Абоненти «Beeline» означають абонентів телекомунікаційної мережі «Київстар», яким присвоєні телефонні номери з кодом NDC 068.
Усі Тарифи вказані з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% із вартості Послуг, без урахування ПДВ.
Більш детальну інформацію абоненти, зможуть отримати за телефонами 466 (дзвінки з телефонних номерів мережі «Київстар» не тарифікуються), (044) 466 24 66 (дзвінки з телефонних номерів мереж фіксованого зв’язку чи номерів мереж інших операторів рухомого (мобільного) зв’язку — згідно з діючими тарифами).
http://www.kyivstar.ua/mm/service/important_data/changes/?id=28105
Повідомлення про зміну умов надання Інтернет – пакетів: «Пошук», «Спілкування», «Розваги», «Безлімітний Інтернет» для абонентів ПрАТ «Київстар.
26 липня
Цим ПрАТ «Київстар» інформує, що з 09.08.2012 року для абонентів передплаченого зв’язку Beeline1, Київстар та DJUICE, а також для контрактних некорпоративних абонентів мережі рухомого (мобільного) зв’язку «Київстар» впроваджуються Інтернет-пакети (далі — Інтернет-пакети) для послуги «Традиційний доступ до мережі Інтернет за технологією GPRS та EDGE» із збільшеною кількістю нетарифікованих даних, що надаються в рахунок абонентної плати. Умови Інтернет-пакетів викладено у Таблиці № 1 до цього оголошення:
http://s2.ipicture.ru/uploads/20120727/KIwzGm9j.png (http://s2.ipicture.ru/)
1 Абоненти «Beeline» означають абонентів телекомунікаційної мережі «Київстар», яким присвоєні телефонні номери з кодом NDC 068.
2 Тарифна одиниця при користуванні послугою «Традиційний доступ до мережі Інтернет за технологією GPRS та EDGE» наведена в кілобайтах, при цьому вартість першого кілобайту кожного мегабайту даних становить 0,01 грн., а плата за інші кілобайти кожного мегабайту даних (із другого по тисяча двадцять четвертий включно) не справляється.
Усі Тарифи вказані з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% із вартості Послуг, без урахування ПДВ.
Більш детальну інформацію абоненти, зможуть отримати за телефонами 466 (дзвінки з телефонних номерів мережі «Київстар» не тарифікуються), (044) 466 24 66 (дзвінки з телефонних номерів мереж фіксованого зв’язку чи номерів мереж інших операторів рухомого (мобільного) зв’язку — згідно з діючими тарифами).
http://www.kyivstar.ua/mm/service/important_data/changes/?id=28106
"покращувачі" :(
Boomerang
31.07.2012, 09:13
«Єдина ціна» убили тариф :(
Да, теперь нет смысла оставлять SIM'ку от КС вообще. Безнадёга! :shock:
Wladimir
01.08.2012, 22:46
Один из крупнейших мобильных операторов Украины "Киевстар" начал повышать плату за соединение в некоторых тарифных планах, о чем свидетельствуют смс, которые компания рассылает на номера своих абонентов, сообщает портал UBR.
Так, граждане, которые сейчас имеют, например, тарифный план "djuice новогодний" с 10 августа за соединение будут платить не 27 копеек, а 39.
При этом на автоответчике сервисных центров рекомендуют сменить тарифный план на другой, где указанная плата отсутствует.
Напомним, в марте "Киевстар" и "Астелит" увеличили на 20-30% стоимость SMS и MMS. "Киевстар" также начал вводить ежедневную абонплату в ряде тарифных планов.
С июня компания "МТС Украина" повысила стоимость внутрисетевых звонков на 50% до 0,75 копейки/минута в тарифных планах "Супер МТС", "Max Energy" и "Народный".
Впоследствии под давлением Антимонопольного комитета компании были вынуждены пойти на снижение рентабельности.
© (http://finforum.org/page/index.html/_/business/neprijatnyi-sjurpriz-ot-kievstar-r43497)
Вальдемар
02.08.2012, 04:51
еще не все :mrgreen:
Зверніть увагу!
Починаючи з 15 серпня 2012 змінюються деякі умови даного тарифного плану. А саме:
Вартість хвилини розмови вихідного та переадресованого дзвінка (передавання інформації голосом) на телефонні номери абонентів мереж рухомого (мобільного) зв’язку «Київстар», Beeline*** і «Голден Телеком» понад обсяг тарифних хвилин, що надаються в рахунок сплаченої абонентної плати, становитиме 0,50 грн.
Вартість хвилини розмови на номери абонентів інших операторів мобільного та фіксованого зв’язку України становитиме 1,25 грн.
http://www.kyivstar.ua/mm/mobile/tariffs/arhive/spring/
Вальдемар
03.08.2012, 16:46
пришло на почту:
Шановний партнере!
Повідомляємо, що з 09 серпня 2012 року змінюються тарифи на користування послугами «Традиційний доступ до мережі Інтернет за технологією GPRS і EDGE», «Міжнародні дзвінки» та «СтарСвіт».
Вартість 1 МБ даних при використанні послуги «Традиційний доступу до мережі Інтернет за технологією GPRS і EDGE» становитиме 10,00 грн. Абонентам, які активно користуються мобільним Інтернет-доступом, пропонуємо суттєво заощаджувати за допомогою спеціально розроблених пакетів даних. Так, пакетний тариф за 1 МБ становить від 0,01 грн до 1,00 грн, залежно від обраного пакета.
Нові тарифи на користування послугою мобільного зв’язку «Міжнародні дзвінки»:
http://s08.radikal.ru/i181/1208/42/6fc82662da6d.jpg
Нові тарифи на користування послугою мобільного зв’язку «СтарСвіт»:
http://s56.radikal.ru/i151/1208/eb/ac1a11e55320.jpg
Абонентам, які активно користуються послугами міжнародного зв’язку, пропонуємо скористатися послугою «Улюблена Країна» та телефонувати за кордон діловим партнерам та друзям за найбільш вигідними тарифами:
Росія, Грузія, країни СНД - 1,00 грн за хв.1;
Європа та Північна Америка - 1,50 грн за хв.1;
інші країни - 4,00 грн за хв.1.
1 Тарифікація вихідних та переадресованих дзвінків (передавання інформації голосом, передача даних та факсимільних повідомлень) здійснюється в першу секунду кожної хвилини розмови, секунди з другої по шістдесяту кожної хвилини розмови не тарифікуються.
2 Пн.–пт. — з 8:00 до 20:00.
3 Пн.–пт. — з 20:00 до 8:00; субота, неділя та державні свята — цілодобово.
Тарифи наведені у гривнях з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ.
Більш детальну інформацію з приводу змін Ви можете отримати за номером 466 (безкоштовно з мобільного в мережі «Київстар»), у Вашого персонального менеджера, а також на офіційному сайті Компанії www.kyivstar.ua.
З повагою та побажанням успіхів,
Команда Київстар Бізнес.
Вальдемар
10.08.2012, 06:32
и до корпорации добрались :(
http://s2.ipicture.ru/uploads/20120810/8r3BpSsy.png
Голос України №146 (5396)
10 серпня 2012 р.
Вальдемар
10.08.2012, 07:13
Сегодня ухудшают "День общения"!
http://s2.ipicture.ru/uploads/20120810/TMFSD4Yz.png
http://www.kyivstar.ua/ru/mm/service/important_data/changes/?id=28244
С 15.08.12. Весенний!
http://s2.ipicture.ru/uploads/20120810/sYcpkSMd.png
http://www.kyivstar.ua/ru/mm/service/impor...anges/?id=28144 (http://www.kyivstar.ua/ru/mm/service/important_data/changes/?id=28144)
и еще что-то готовят на 20.08.12., ссылка пока не работает :confused:
http://s2.ipicture.ru/uploads/20120810/PbrgiO8y.png (http://s2.ipicture.ru/)
http://www.kyivstar.ua/ru/mm/service/important_data/changes/
VladimirKiev
10.08.2012, 10:30
Бегут впереди паравоза.))) Правда есть неподтвержденная информация что к концу августа началу сентября выйдут и новые предложения. Но проверить или опровергнуть не представляется возможным.
Вальдемар
12.08.2012, 07:50
З 20 серпня 2012 року вартість зміни деяких тарифних планів для абонентів передплаченого зв’язку Київстар та DJUICE буде змінено.
12 серпня
Починаючи з 20 серпня 2012 року вартість зміни деяких тарифних планів для абонентів передплаченого зв’язку Київстар та DJUICE буде змінено. Відтепер вартість зміни деяких тарифних планів становитиме 30 грн.
Тариф наведено із урахуванням ПДВ. Додатково зі споживачів утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5 % з вартості послуг, без урахування ПДВ.
Ни дня без заботы про кошелек абонента :mrgreen:
Вальдемар
25.10.2012, 12:02
Повідомлення про зміни умов обслуговування з 1 листопада 2012 року для деяких абонентів, які обслуговуються на умовах тарифних планів «Абсолютний Необмежений» і «Бізнес Абсолютний Необмежений»
24 жовтня
З 01 листопада 2012 року розпочнеться поетапне переведення деяких контрактних некорпоративних та корпоративних абонентів, які обслуговуються на умовах тарифних планів «Абсолютний Необмежений» і «Бізнес Абсолютний Необмежений», на обслуговування за умовами тарифних планів «Необмежений Platinum» і «Бізнес Необмежений Platinum» відповідно.
Ці зміни проводяться з метою недопущення зловживань з боку деяких абонентів, які перешкоджають стабільній роботі телекомунікаційної мережі. Зокрема, здійсненню масових тривалих з’єднань з мережами інших операторів в обсягах, які у декілька разів перевищують граничні показники усієї абонентської бази.
Діючи у відповідності з умовами п. 3.3.5. «Угоди про надання послуг рухомого (мобільного) зв’язку», що укладається з абонентами, і п. 38.7. «Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2012 року № 295, а також «Умов надання телекомунікаційних послуг «Київстар», ПрАТ «Київстар» має право змінювати перелік телекомунікаційних послуг, а саме, змінювати тарифи та умови обслуговування телефонного номера абонента, у разі виявлення протиправних дій з боку абонента, які створюють перешкоди для стабільної роботи мережі компанії, а також спричиняють значні навантаження на мережу, які завдають шкоди якісному наданню послуг іншим клієнтам.
Про дані зміни абоненти будуть проінформовані заздалегідь, за допомогою персональних SMS, а у разі виявлення бажання в отриманні більш детальної інформації, рекомендуємо звернутися для одного з центрів обслуговування абонентів або відділу по роботі з бізнес-клієнтами, з документом, що засвідчує особу, для написання письмового звернення.
http://kyivstar.ua/kr/about/important_data/changes/?id=29404
добавлено через 2 минуты
Зміни в умовах обслуговування абонентів Київстар та DJUICE.
25 жовтня
З 6 листопада 2012 року для абонентів, що обслуговуються на умовах тарифних планах «Потрійна перевага», «DJUICE Безлім», «DJUICEБезлім+Музика» передплаченого зв’язку «Київстар» та DJUICE для здійснення вихідних дзвінків (передавання інформації голосом) на телефонні номери абонентів мереж рухомого (мобільного) зв’язку «Київстар», «Голден Телеком» та мереж інших українських операторів рухомого (мобільного) та фіксованого зв’язку України (за виключенням вихідних дзвінків (передавання інформації голосом) в разі підключення послуги «День спілкування») мінімальний залишок коштів сумарно на основному балансі рахунку та умовному балансі послуги «Екстра гроші» має бути не нижчим за 0,01 грн.
А також з 19 листопада 2012 вводиться плата за використання послуги «Заплати за мене» в розмірі 0,20 грн. Тариф вказаний з урахуванням всіх податків.
Оплата здійснюється при кожному факті прийняття дзвінка і підтвердження його оплати з рахунку абонента, що приймає виклик з використанням послуги «Заплати за мене». Плата за послугу знімається додатково до вартості дзвінка, згідно тарифного плану абонента.
Якщо Ви являєтесь контрактним абонентом та згідно з умовами обслуговування Вам надається знижка, яка поширюється на всю вартість дзвінка, плата за використання послуги «Заплати за мене» не знімається.
Решта умов послуги залишається без змін.
http://kyivstar.ua/kr/about/important_data/changes/?id=29424
Вальдемар
02.11.2012, 13:31
Зміни в умовах обслуговування абонентів Київстар та DJUICE.
2 листопада
Для абонентів передплаченого зв’язку Київстар та djuice, які активують стартовий пакет починаючи з 12 листопада 2012 року і змінюють встановлений на ньому тарифний план на один із тарифних планів: «15 копійок» (для абонентів Київстар) та «5+0 Новий» і 15 копійок" (для абонентів djuice), вводиться нове правило щодо нарахування обсягу тарифних послуг.
Так, перше після зміни тарифного плану на один із зазначених вище тарифних планів, нарахування обсягу тарифних послуг та стягнення абонентної плати відбувається після поповнення рахунку абонента на 40 грн і більше одним платежем. У подальшому нарахування обсягу тарифних послуг та стягнення абонентної плати відбуватиметься щоденно з 00:00:00 до 03:00:00 (без подальших обов’язкових регулярних поповнень).
http://kyivstar.ua/kr/about/important_data/changes/?id=29544
а после пополнения на 40 - сразу заблокируют :(
Вальдемар
04.12.2012, 11:17
Зміна тарифів на послуги передавання текстових і мультимедійних повідомлень для абонентів деяких тарифних планів djuice
3 грудня
З 13.12.2012 року для абонентів DJUICE, які обслуговуються на умовах тарифних планів «DJUICE 100», «DJUICE 200», «DJUICE Безлім + Київстар30», «DJUICE Безлім + Київстар40», «DJUICE Безлім + Київстар50», «DJUICE Безлім + Київстар100», змінюються тарифи на послуги передавання текстових і мультимедійних повідомлень:
http://kyivstar.ua/kr/about/important_data/changes/?id=29964
Вальдемар
21.01.2013, 08:40
Про зміну умов тарифних планів передплаченого мобільного зв’язку «Київстар» для абонентів, що отримуватимуть послуги на умовах нового тарифного плану «Економний».
15 сiчня
З 23.01.2013 абоненти передплаченого зв’язку Київстар та djuice, які небагато та нечасто користуються мобільним зв’язком, та не потребують «пакетних» послуг, що спрямовані на значні обсяги споживання, будуть переведені на новий тарифний план «Економний».
Новий тариф є більш раціональним та вигідним для таких клієнтів, ніж ті тарифні плани, якими вони користувалися раніше. Адже в ТП «Економний» відсутня абонентна плата, чи плата за пакети послуг, а просто оплачується кожна використана хвилина розмови, смс тощо. Крім того, абоненти нового ТП «Економний», які протягом місяця поповнять свій рахунок на 40 грн або більше одним платежем скретч карткою, або через електронні канали поповнення рахунку, отримують щоденний пакет із 10 нетарифікованих хвилин, без стягнення плати за пакет. Цей пакет можна використати протягом 30 днів для дзвінків на телефонні номери абонентів мережі «Київстар», Beeline і «Голден Телеком». Варто зазначити, що у тарифному плані «Економний» ціна послуги з відправлення SMS і MMS на усі номери мобільних операторів в Україні знижується на 50%, починаючи з другого SMS і MMS протягом доби порівняно з вартістю цих послуг в попередніх тарифних планах. Відсутня також і плата за з’єднання.
Після фактичного переведення на умови обслуговування ТП «Економний» за бажанням Абонента, він може безкоштовно перейти на інші тарифні плани «Супер Київстар», «XXL», «Класичний» та для абонентів Djuice «5+0 Новий».
http://kyivstar.ua/kr/about/important_data/changes/?id=31004
AndyFirst
23.01.2013, 10:28
Абонентам Диджуса ТП"Бомба" Киевстар разослал СМС о повышении абонплаты 5.02.2013 с 0,75 грн. до 0,95грн. Подробнее 477*11*
Wladimir
23.01.2013, 20:36
0,95грн
а при запуске тарифа было вроде где то 35 коп / день. название точно охарактеризовало тп - бомба она и в Африке бомба :mrgreen:
Вальдемар
24.01.2013, 07:15
AndyFirst, Wladimir, там на февраль у Киевстар целый ряд "покращень", от которых вряд ли сможете отказаться :)
Вальдемар
25.01.2013, 09:25
Про зміну умов тарифних планів мобільного зв’язку «Київстар» для абонентів, що отримуватимуть послуги на умовах конкратного підключення
24 сiчня
Шановні абоненти! З 01.02.2013 у переважній більшості тарифних планів для контрактних абонентів (фізичних осіб) буде знижена ціна на популярні серед населення послуги рухомого (мобільного) зв’язку. А саме: знижується на 50% ціна послуг з передачі текстових і мультимедійних повідомлень, що не входять в обсяг не тарифікованих повідомлень, на телефонні номери абонентів мереж українських операторів рухомого (мобільного) зв’язку та операторів фіксованого зв’язку стандарту CDMA. Зниження ціни на ці послуги діє щодня, починаючи з другого повідомлення, що відправлено впродовж однієї доби. Одночасно у низці архівних та декількох діючих тарифних планах змінено абонентну плату. Будь ласка, ознайомтесь детальніше з умовами Ваших тарифних планів, які розміщено у розділі «Тарифи».
http://www.kyivstar.ua/ck/about/important_data/changes/?id=31364
про поднятие абонки пару слов!!!
Вальдемар
25.01.2013, 10:24
Абонентская расплата
Клиенты "Киевстара" будут больше платить за мобильную связь
Крупнейший оператор мобильной связи — компания "Киевстар" — повышает тарифы сразу в 50 своих тарифных планах. В компании пошли на такой шаг после достижения в декабре договоренностей с Антимонопольным комитетом (АМКУ) о снижении цен. В "Киевстаре" заверяют, что требования АМКУ выполнены, и повышение коснется незначительного числа абонентов. В МТС опасаются, что такой шаг может спровоцировать комитет на новые расследования.
"Киевстар" в следующем месяце готовит существенное повышение цен — абоненты компании начали получать сообщения об изменении условий тарифных планов. В "Киевстаре" подтвердили эту информацию, но отказались сообщать, какой именно доли абонентской базы коснется повышение цен. "Мы не хотим раскрывать эту информацию после прошлогоднего конфликта с Антимонопольным комитетом",— заявила "Ъ" директор по корпоративным связям компании Жанна Пархоменко.
Повышение тарифов произойдет 1 февраля — на 15-30% вырастет абонплата в 16 тарифных планах для контрактных абонентов, с 5 февраля — в 29 тарифных планах для prepaid-абонентов. Повышение коснется, в частности, таких популярных тарифных предложений, как "25 миллионов", "Единая страна", "Djuice Безлим". В ряде тарифных планов увеличится плата за предоставление бесплатных SMS-сообщений с 10 до 15 грн (объем предоставляемого пакета вырастет со 100 до 150 сообщений). Для абонентов тарифных планов без ежедневной абонплаты, таких как "Единая цена" и "С нами лучше", на 15-25% повысится стоимость внутрисетевых и межсетевых звонков. Кроме того, компания вводит минимальный объем средств на счету, который должен оставаться после пользования любой услугой — 0,01 грн.
Одна из основных причин повышения тарифов "Киевстара" — попытка стимулировать абонентов переходить на новые пакетные предложения, считает заместитель директора исследовательской компании GfK Ukraine Глеб Вышлинский. Вместе с повышением абонплаты в старых тарифных планах компания с 5 февраля в два раза снижает стоимость перехода на новые. Компания начала активно продвигать пакетные предложения в этом году — по состоянию на конец сентября, по данным оператора, ими пользовалось уже около 70%.
Жанна Пархоменко утверждает, что цены повышаются лишь в старых тарифных планах, а остальные абоненты, наоборот, почувствуют снижение цен. "С 5 февраля мы на 50% снижаем стоимость отправки SMS- и MMS-сообщений для 80% абонбазы. Около 3 млн абонентов, не пользующихся пакетными предложениями, будут переведены на тарифный план "Экономный" и смогут платить только за использованные услуги",— отмечает госпожа Пархоменко. По ее словам, повышая цены, компания надеется также скорректировать потери от выполнения рекомендаций АМКУ по снижению тарифов.
Впрочем, активное продвижение новых пакетных предложений привело к ухудшению финпоказателей компании. За январь-сентябрь 2012 года ее EBITDA упала на 4,7%, до $632 млн, а средний ежемесячный доход с одного абонента (ARPU) — на 2%, до 42,3 грн, при росте абонентской базы на 2%, до 25,2 млн. "В 2013 году руководство "Киевстара" получило указания от акционеров обеспечить рост финпоказателей, пусть даже в ущерб абонбазе",— назвал источник "Ъ" в руководстве одного из мобильных операторов причину повышения цен.
В МТС официально не комментируют изменение тарифов конкурента. Однако источник "Ъ" в руководстве компании удивлен таким шагом. "Это кажется крайне непродуманным, поскольку произошло всего через месяц после заключения компромисса с АМКУ. Это может вызвать новые проверки операторов",— заявил собеседник "Ъ".
Первый заместитель главы АМКУ Рафаэль Кузьмин вчера заверил, что ему неизвестно о повышении цен "Киевстаром". "Наши договоренности они выполнили,— заявил чиновник.— Мы не обязывали компанию информировать нас об изменении тарифов, но я в пятницу с ними это обсужу". В конце декабря стороны договорились о снижении отдельных тарифов на 10-25%, по словам господина Кузьмина, экономия абонентов должна была составить 1 млрд грн (4% от совокупной выручки "Киевстара" и МТС за 2011 год).
Игорь Бурдыга
http://www.kommersant.ua/doc-rss/2112007
Dimon4ik
26.01.2013, 19:04
У меня НОВЫЙ тариф БАЗОВЫЙ, только что пришла СМС. С 05.02 новые тарифы: -50% на 2-е и следующие СМС/ММС в день. С 12.02 звонки в сети 0.25, по Украине 0.85 (грн/мин). Инфо 477*11*
Хотя в сообщении сказано что коснется старых тарифов, что за наглая ложь?
Wladimir
27.01.2013, 16:22
НОВЫЙ тариф
тп уже почти год:
Мінімальний термін дії тарифного плану становить 3 місяці з моменту його введення(15.03.2012 р.)источник (http://www.kyivstar.ua/kr/mm/mobile/tariffs/homenetwork/basic/#prepaid)
хотя выходя с условий тп термін дії тарифного плану становить 3 місяці вполне логично кс поднимает тарифы :mrgreen:
Вальдемар
29.01.2013, 07:05
Про зміну умов тарифних планів мобільного зв’язку «Київстар» для абонентів, що отримуватимуть послуги на умовах передплати.
28 сiчня
Шановні абоненти! З 05.02.2013 у тарифних планах передплаченого зв’язку Київстар та DJUICE (пакетні тарифи лінійки «Супер Київстар» та «Альо, Квартал», а також переважна більшість архівних тарифних планів) буде знижено ціну на окремі основні послуги мобільного зв’язку. А саме: знижується на 50% ціна послуг з передачі текстових і мультимедійних повідомлень, що не входять в обсяг нетарифікованих повідомлень, на телефонні номери абонентів мереж українських операторів мобільного зв’язку та CDMA. Знижка діє щодня, починаючи з другого текстового чи мультимедійного повідомлення, що відправлено впродовж однієї доби. Одночасно у низці тарифних планів змінено абонентну плату. Будь ласка, ознайомтесь детальніше з умовами ваших тарифних планів, які розміщено у розділі «Тарифи».
http://kyivstar.ua/kr/about/important_data/changes/?id=31524
подумаешь абонку для 30 тарифов подняли, главное снизили стоимость смс :lol:
Вальдемар
29.01.2013, 08:07
Про зменшення максимальної суми переказу коштів
28 сiчня
З 28 січня 2013 року максимальна сума коштів для переказу в рамках використання послуги «Переказ коштів» становитиме 200 грн.
http://kyivstar.ua/kr/about/important_data/changes/?id=31464
Увага!
Для тарифних планів «Потрійна перевага», «Багато розмов», «SMS та розмови», «Супер Київстар», «Економний»:
Вартість кожної транзакції складає 2,5 грн.
Після переказу коштів на рахунку абонента має залишатися сума не менша ніж 3 грн; для тарифного плану «Потрійна перевага» не менша ніж 10 грн; для тарифного плану «Супер Київстар» та «Економний» — 20 грн.
http://www.kyivstar.ua/lv/mm/mobile/services/control/credit_transfer/#prepaid
Вальдемар
30.01.2013, 08:47
Повідомлення про зміну тарифів для абонентів передплаченого зв’язку Київстар, які обслуговуються на умовах тарифних планів «Тримайте зв’язок Зручний», «Тримайте зв’язок Тижневий»
29 сiчня
Шановні абоненти, зверніть увагу!
06 лютого 2013 року абоненти передплаченого зв’язку «Київстар», які обслуговуються на умовах тарифних планів «Тримайте зв’язок Зручний» та «Тримайте зв’язок Тижневий», будуть автоматично переведені на обслуговування на умовах тарифного плану «Зручний». Плата за зміну тарифного плану «Тримайте зв’язок Зручний» та «Тримайте зв’язок Тижневий» на тарифний план «Зручний» не справляється. Про зміну тарифного плану абоненти будуть проінформовані за допомогою SMS.
Для Абонентів, які обслуговуються на умовах тарифного плану «Тримайте зв’язок Зручний», переведених на обслуговування на умовах тарифного плану «Зручний», у день переведення абонентна плата за умовами тарифного плану «Зручний» не справляється, але нетарифікований обсяг послуг за умовами тарифного плану «Зручний» нараховується.
З Абонентів, які обслуговуються на умовах тарифного плану «Тримайте зв’язок Тижневий», у день переведення та ще впродовж 6 (шести) днів, починаючи з наступного дня після переведення на умови тарифного плану «Зручний», щоденна абонентна плата за умовами тарифного плану «Зручний» не справляється, але щоденний нетарифікований обсяг послуг за умовами тарифного плану «Зручний» нараховується. Справляння щоденної абонентної плати та нарахування щоденного нетарифікованого обсягу послуг відповідно до умов тарифного плану «Зручний» починаються з 7 (сьомого) дня після переведення абонента на умови тарифного плану «Зручний».
Абонентам, які обслуговуються на умовах тарифних планів «Тримайте зв’язок Зручний» та «Тримайте зв’язок Тижневий», 06 лютого 2013 року абонентна плата за умовами тарифних планів «Тримайте зв’язок Зручний» та «Тримайте зв’язок Тижневий» не справляється, але нетарифіковані обсяги нараховуються. При переведенні на умови тарифного плану «Зручний», нараховані нетарифіковані обсяги послуг за умовами тарифних планів «Тримайте зв’язок Зручний» та «Тримайте зв’язок Тижневий» анулюються.
Плата з абонентів, переведених на обслуговування на умовах тарифного плану «Зручний», за першу зміну тарифного плану «Зручний» на тарифний план «Базовий» у строк до 06 березня 2013 року (включно) не справляється.
Більш детальну інформацію абоненти, які будуть переведені на обслуговування на умови тарифного плану «Зручний», зможуть отримати за допомогою інформаційної IVR-системи 922*13*, за телефонами 466 (для дзвінків з номерів мережі «Київстар» — не тарифікується) (044) 466 24 66 (для дзвінків із номерів мереж фіксованого зв’язку чи номерів мереж інших операторів мобільного зв’язку — згідно з діючими тарифами).
http://www.kyivstar.ua/lv/about/important_data/changes/?id=31624
Вальдемар
08.02.2013, 07:43
Про впровадження нових правил використання послуг зв'язку в разі вичерпання коштів на балансі основного особового рахунку
5 лютого
З 12.02.2013 у низці пакетних тарифних планів абонентів передплаченого зв’язку Київстар та DJUICE впроваджується правило у разі повного вичерпання коштів на балансі основного особового рахунку, обсяг послуг рухомого (мобільного ) зв’язку, якими може скористатися клієнт — тимчасово обмежується. Так, при нульовому балансі особового рахунку абонент не може здійснювати вихідні дзвінки, відправляти вихідні SMS/MMS — повідомлення, користуватися нарахованим в рахунок останньої абонентської плати «пакетом» нетарифікованих послуг, користуватися іншими платними послугами. При цьому, абонент може отримувати вхідні виклики та SMS, телефонувати на номери служб екстреного виклику, а також до інформаційного центру (номер 466). Також в декількох архівних тарифних планах з оплатою кожної одиниці використаного обсягу послуг буде змінено вартість вихідних дзвінків на номери абонентів мережі Київстар та на телефонні номери абонентів мереж українських операторів мобільного зв’язку.
http://kyivstar.ua/kr/about/important_data/changes/?id=31824
Вальдемар
21.02.2013, 09:03
еще одно "улучшение"
"Уважаемый абонент! С 28.02.2013 Ваш тарифный план "Свои люди" автоматически и бесплатно будет изменен на "29+". Детали: 922*13*"
Вальдемар
26.02.2013, 07:52
Повідомлення про зміну умов надання програми лояльності «Київстар Бізнес Клуб»
22 лютого
Компанія «Київстар» запропонувала своїм клієнтам програму лояльності «Київстар Бізнес Клуб» 8 років тому задля того, щоб надати бізнес-абонентам додаткові бонуси на користування послугами зв’язку. Наразі, програма лояльності «Київстар Бізнес Клуб» поступово втрачає свою актуальність для абонентів «Київстар Бізнес», чому сприяють суттєві зміни умов телекомунікаційного ринку і революційні зниження цін на послуги зв’язку за останні роки.
І як раз саме тому, що значна кількість клієнтів активно не користуються умовами програми лояльності «Київстар Бізнес Клуб», з 1 березня 2013 року можливість списання бонусів у вигляді знижки на рахунок або отримання ваучер-чека буде доступна тільки тим клієнтам, які накопичили 1 000 або більше бонусів. Механіка нарахування бонусів, термін їх дії та інші умови програми лояльності «Київстар Бізнес Клуб» залишаються без змін.
Водночас, «Київстар Бізнес» фокусує свої сили на вдосконаленні своїх тарифних і продуктових пропозицій для бізнес-клієнтів, які як найкраще підтверджують лояльність Компанії, її клієнтоорієнтованість та турботу про абонентів, які обрали «Київстар Бізнес».
Наприклад, з 1 жовтня 2012 року лише для клієнтів «Київстар Бізнес» пропонуються пакети SMS і MMS зі знижками 50% і 70%. Ексклюзивні тарифні пропозиції для дзвінків за кордон доступні тільки клієнтам «Київстар Бізнес» в рамках послуги «Улюблена країна». Постійно розширюється та вдосконалюється бізнес-лінійка тарифних планів «Київстар Бізнес».
Детальну інформацію можна отримати за телефоном 466 (дзвінки з номерів мережі Київстар не тарифікуються).
http://www.kyivstar.ua/kr/about/important_data/changes/?id=32344
это ж сколько нужно тратить, что бы получить бонусы?
Вальдемар
26.02.2013, 08:51
Повідомлення про зміну тарифів для абонентів передплаченого зв’язку Київстар, які обслуговуються на умовах тарифних планів «Дистриб’ютор», «Свої люди», «Курортний»
20 лютого
Шановні абоненти, зверніть увагу!
28 лютого 2013 року абоненти передплаченого зв’язку «Київстар», які обслуговуються на умовах тарифних планів «Дистриб’ютор», «Свої люди» та «Курорний» будуть автоматично переведені на обслуговування на умовах тарифного плану «Єдина ціна», «29+», «Привіт, весь світ» відповідно. Плата за зміну тарифного плану «Дистриб’ютор», «Свої люди» та «Курорний» на тарифні плани «Єдина ціна», «29+», «Привіт, весь світ» не справляється. Про зміну тарифного плану абоненти будуть проінформовані за допомогою SMS.
При переведенні на нові умови обслуговування, нараховані нетарифіковані обсяги послуг за умовами тарифних планів «Дистриб’ютор», «Свої люди» та «Курорний» анулюються.
Більш детальну інформацію абоненти, які будуть переведені на обслуговування на умови тарифного плану «Єдина ціна», «29+», «Привіт, весь світ», зможуть отримати за допомогою інформаційної IVR-системи 922*13*, за телефонами 466 (для дзвінків з номерів мережі «Київстар» — не тарифікується) (044) 466 24 66 (для дзвінків із номерів мереж фіксованого зв’язку чи номерів мереж інших операторів мобільного зв’язку — згідно з діючими тарифами).
http://www.kyivstar.ua/kr/about/important_data/changes/?id=32444
AndyFirst
25.07.2013, 13:14
Повідомлення про зміну тарифів для деяких абонентів передплаченого зв’язку Київстар та DJUICE
Шановні абоненти, зверніть увагу!
У період з 01 серпня по 06 листопада 2013 року деякі абоненти передплаченого зв’язку Київстар, які обслуговуються на умовах тарифних планів «15 копійок», «Єдина Країна», «Супер Київстар. Мій Край» та «XXL», будуть автоматично переведені на обслуговування на умовах тарифного плану «Країна Київстар», а деякі абоненти передплаченого зв’язку DJUICE, які обслуговуються на умовах тарифного плану «15 копійок», «5 копійок», «5+0», «5+0 Новий», «Бомба» та «Прорив», будуть автоматично переведені на обслуговування на умовах тарифного плану «Діджус стайл». Плата за зміну діючого тарифного плану на тарифні плани «Країна Київстар» та «Діджус стайл» не справляється. Про зміну тарифного плану абоненти будуть проінформовані за допомогою SMS.
Для Абонентів, переведених на обслуговування на умовах тарифного плану «Країна Київстар» або «Діджус стайл», у день переведення абонентна плата за умовами тарифного плану «Країна Київстар» або «Діджус стайл» не справляється, але нетарифікований обсяг послуг за умовами тарифного плану «Країна Київстар» або «Діджус стайл» нараховується.
Плата з абонентів, переведених на обслуговування на умовах тарифного плану «Країна Київстар», за першу зміну тарифного плану «Країна Київстар» на тарифний план «Базовий» у строк до 30 листопада 2013 року (включно) не справляється.
Плата з абонентів, переведених на обслуговування на умовах тарифного плану «Діджус стайл», за першу зміну тарифного плану «Діджус стайл» на тарифний план «Легкий» у строк до 30 листопада 2013 року (включно) не справляється.
Більш детальну інформацію абоненти, які будуть переведені на обслуговування на умови тарифного плану «Країна Київстар» або «Діджус стайл», зможуть отримати за допомогою інформаційної IVR-системи 477*58*, за телефонами 466 (для дзвінків з номерів мережі «Київстар» — не тарифікується) (044) 466 24 66 (для дзвінків із телефонних номерів мереж фіксованого зв’язку чи телефонних номерів мереж інших операторів мобільного зв’язку — згідно з діючими тарифами).
Источник:http://www.kyivstar.ua/vl/about/important_data/changes/?id=36064
AndyFirst
30.07.2013, 10:13
Выше приведенное сообщение исчезло с официального сайта "Киевстар"!
Вальдемар
30.07.2013, 11:21
AndyFirst, формулировку меняют :)
AndyFirst
30.07.2013, 11:49
Вальдемар, похоже на то. Видать что то не сложилось с первоначальным планом. :-D
AndyFirst
01.08.2013, 14:36
Про збереження номерів телефонів за абонентами, що тривалий час не користуються мобільним зв’язком.
З метою ефективного використання номерного ресурсу «Київстар», за абонентами передплачених тарифних планів, які тривалий час не користуються мобільним зв’язком, зберігаються їх номери телефонів протягом одного року, з моменту припинення абонентом використання послуг. При цьому протягом 6 місяців абонентна плата за обслуговування телефонного номеру не стягується. По завершенню цього терміну щомісячно стягується абонплата за обслуговування номеру, відповідно до умов тарифного плану абонента. Для того, щоб подовжити строк безкоштовного обслуговування свого номеру телефону, абоненту достатньо здійснити платний вихідний виклик. Ці умови вступають в силу з 08.08.2013. Детальніше про умови обслуговування і подовження строку дії номерів за абонентами, що тривалий час не користуються мобільним зв’язком, можна отримати за посиланнями – для абонентів передплаченого зв’язку Київстар, для абонентів DJUICE
http://www.kyivstar.ua/vl/about/important_data/changes/?id=36424
Теперь уже с 10 месяцев сократили до 6 месяцев период бесплатного хранения номера.
Вальдемар
01.08.2013, 15:43
AndyFirst, красавцы! Интересно на сколько хватит терпения абонентов :shock:
а когда-то гордились своей стабильностью :mrgreen:
AndyFirst
02.08.2013, 10:42
Вальдемар, от былой стабильности остались только воспоминания у абонентов. Как говориться: "жадность фраера сгубила" :-D
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot