Вальдемар
12.03.2010, 08:38
З березня 2010 року клієнти «Київстар» в рамках послуг «Передзвоні мені» та «Передзвони мені в роумінгу» отримують SMS-повідомлення у зручному для себе мовному форматі.
Відтепер всі SMS-повідомлення послуг «Передзвони мені» та «Передзвони мені в роумінгу» надходять на мові, зручній для клієнта. Так, раніше всі клієнти отримували SMS-повідомлення виключно українською мовою в трансліті. Зараз доступні чотири варіанти кодування повідомлень, залежно від мови, обраної клієнтом:
українська мова в трансліті;
українська мова кирилицею;
російська мова в трансліті;
російська мова кирилицею.
Аналогічний формат спілкування — повідомлення мовою клієнта — працює ще з 15 грудня 2009 року для користувачів послуг «Хто дзвонив» та «Повідомити мене».
Мову і тип кодування таких повідомлень клієнт легко може змінити самостійно. Достатньо зателефонувати на короткий номер 477 або увійти в систему самообслуговування "Мій Київстар"/"Мій DJUICE«. Також під час дзвінка у кол-центр експерт фіксуватиме мову спілкування, зручну для клієнта, і надалі він отримуватиме повідомлення цією мовою.
Послуги «Передзвони мені», «Передзвони мені в роумінгу», «Хто дзвонив» та «Повідомити мене» є сьогодні наймасовішими. Щодня ними користується більше мільйона клієнтів «Київстар». І саме тому в першу чергу повідомлення цих послуг були переведені на мову спілкування клієнта.
Для «Київстар» піклування про клієнта — це зручні послуги, які роблять комунікацію ще більш простою та доступною. Відтепер «Київстар» і клієнт спілкуються однією мовою.
_http://www.kyivstar.ua/press_center/news/?id=12519
Відтепер всі SMS-повідомлення послуг «Передзвони мені» та «Передзвони мені в роумінгу» надходять на мові, зручній для клієнта. Так, раніше всі клієнти отримували SMS-повідомлення виключно українською мовою в трансліті. Зараз доступні чотири варіанти кодування повідомлень, залежно від мови, обраної клієнтом:
українська мова в трансліті;
українська мова кирилицею;
російська мова в трансліті;
російська мова кирилицею.
Аналогічний формат спілкування — повідомлення мовою клієнта — працює ще з 15 грудня 2009 року для користувачів послуг «Хто дзвонив» та «Повідомити мене».
Мову і тип кодування таких повідомлень клієнт легко може змінити самостійно. Достатньо зателефонувати на короткий номер 477 або увійти в систему самообслуговування "Мій Київстар"/"Мій DJUICE«. Також під час дзвінка у кол-центр експерт фіксуватиме мову спілкування, зручну для клієнта, і надалі він отримуватиме повідомлення цією мовою.
Послуги «Передзвони мені», «Передзвони мені в роумінгу», «Хто дзвонив» та «Повідомити мене» є сьогодні наймасовішими. Щодня ними користується більше мільйона клієнтів «Київстар». І саме тому в першу чергу повідомлення цих послуг були переведені на мову спілкування клієнта.
Для «Київстар» піклування про клієнта — це зручні послуги, які роблять комунікацію ще більш простою та доступною. Відтепер «Київстар» і клієнт спілкуються однією мовою.
_http://www.kyivstar.ua/press_center/news/?id=12519