![]() |
#1 | |||
Форумчане
Адепт мобилизации
|
![]()
Система оцінки якості обслуговування
Абоненти "Київстар" можуть самостійно впливати на якість обслуговування – один із ключових показників роботи компанії. Для цього необхідно зателефонувати зі свого мобільного на спеціальний короткий номер 466*55 (дзвінок на цей номер з мобільного телефону в мережі "Київстар" безкоштовний) та оцінити роботу працівників інформаційно-довідкової служби або Центру обслуговування абонентів, дотримуючись підказок інтерактивного автовідповідача. Автоматизована система оцінки якості обслуговування працює з червня 2007 року. За цей час середня оцінка якості обслуговування, яку надають абоненти "Київстар" становить "дуже добре". Ваша думка важлива – завдяки їй ми покращуємо свою роботу! Детальну інформацію про систему оцінювання абонентами якості обслуговування можна отримати на сайті. _http://www.kyivstar.ua/about/quality_rate/ Тенденція, однако. ![]()
__________________
Продам модем Terayon TJ 716X |
|||
![]() |
![]() |
©
|
Мобильник 2002-2010 О проекте |
Перевод: zCarot |
|