12.11.2009, 16:33 | #1 | |||
Форумчане
Говорливый абонент
|
Всесвітній день якості: «Київстар» звітує перед своїми клієнтами
У Всесвітній день якості «Київстар» звітує щодо якості послуг та обслуговування.
Щорічно в другий четвер листопада світ відзначає День якості — ініціативу Європейської організації якості (ЄОЯ) за підтримки Організації Об’єднаних Націй (ООН). Мета Всесвітнього дня якості — підвищення значення високої якості продукції та послуг. «Київстар» розуміє, як важливо клієнтам отримувати телекомунікаційні послуги найвищої якості, і в цей день звітує щодо якості своєї роботи та послуг. Якість зв’язку
Источник: _ww.kyivstar.ua/press_center/news/?id=11900 Удивляет, что при этом ни слова о количестве абонентов, которые выбрали безупречное качество связи лидера.
__________________
И ходят слухи тут и там, а компьютерные сети их разносят по умам... |
|||
©
|
Мобильник 2002-2010 О проекте |
Перевод: zCarot |
|