![]() |
#1 | |||
Модератор
Министр мобилизации
|
![]()
Київ. 21 листопада 2011 року.
Український оператор мобільного зв'язку life ![]() ![]() У 2008 році український оператор life ![]() ![]() ![]() Так, до 2011 року середній час очікування відповіді абонентом скоротився у 8 разів, а відсоток прийнятих протягом 30 секунд дзвінків збільшився в 13 разів. Середній час розмови з агентом call-центру зріс майже на 20 секунд та на сьогодні становить 172 секунди. Загалом, в call-центрі life ![]() Щомісяця вони приймають близько 580 тисяч дзвінків, при цьому один оператор за день обслуговує від 120 до 180 дзвінків. Кожен агент працює з абонентами певних сегментів: передплачений зв'язок, контракт, корпоративні клієнти. Також в call-центрі є окрема лінія для партнерів компанії; працюють оператори, обслуговуючи клієнтів різними мовами, що особливо актуально напередодні ЄВРО-2012. У своїй роботі агенти використовують різні інструменти та технічні засоби, що допомагають вирішити проблеми клієнтів в найкоротші терміни. Як прокоментував Олександр Баринов, Головний виконавчий директор life ![]() ![]() ![]() Валерій Свєтлов, Генеральний директор Global Bilgi, відзначив: «Ми раді, що наша співпраця з таким великим клієнтом, як life ![]() http://www.life.com.ua/getfile.php?l...k_21112011.pdf
__________________
lifecell |
|||
![]() |
![]() |
©
|
Мобильник 2002-2010 О проекте |
Перевод: zCarot |
|