23.09.2009, 14:41 | #30 | |||
Громадянин
Говорливый абонент
|
Давайте будемо використовувати, терміни акція і програма лояльності в прямому розуміння. Щоб було зрозуміліше, наприклад в КС є програма лояльності для абонентів які користуються послугами оператора понад 6 місяців (ця програма є постійною і тривалою в часі), отже це програма лояльності, окрім цього КС інколи проводить акції поповни рахунок на певну суму і отримай % від перерахованої суми (такі акції не є постійними і закінчуються через якийсь термін) - тобто це акція.
Маркетингова політика life характерна тим, що цей оператор для продажу своїх послуг виокристовує такий інструмент як акція, але не програма лояльності. |
|||
©
|
Мобильник 2002-2010 О проекте |
Перевод: zCarot |
|