![]() |
#1 | |||
Гость
Гость
|
![]()
Трапилась у мене халепа. вірніше не в мене, а в мого тестя.
Має він контрак Київстару корпоративне підключення. Корпорація одна юридична особа. Так от, халепа в наступному. В один прекрасний день з особового рахунку зникли усі гроші (~140 грн) та ще й утворився борг ~460 грн. Як виявилося, при отриманні розшифровки, з телефону було проведено розмову на короткий номер 450 тривалістю >7000!!! секунд, вартістю >600 грн. Тесть стверджує, що він такого зробити не міг і ніхто крім нього (діти, внуки тощо) також. Так от, де шукати правди? Йдеться про якусь процедуру невизнання розмов. Хто стикався з подібним і може дати слушну пораду? Я чув, що подібні (не знаю. правда, на скільки подібні) випадки уже траплялись з контрактними абонентами Київстару, і людям повертали кошти на рахунок. Буду дуже вдячний за поради. |
|||
![]() |
©
|
Мобильник 2002-2010 О проекте |
Перевод: zCarot |
|