![]() |
#1 | |||
Модератор
Министр мобилизации
|
![]()
life
![]() Київ. 23 лютого 2012 року. Оператор мобільного зв'язку life ![]() ![]() Протягом 2011 року оператор продовжував реалізацію своєї стратегії RED2, спрямованої на регіональний розвиток, операційну досконалість, диференціацію та передачу даних. В результаті, протягом всього року life ![]() ДОХІД: У 2011 році дохід оператора збільшився на 9,2% до 2,94 млрд грн, у порівнянні з аналогічним показником 2010 року (2,69 млрд грн). Основними чинниками, що зумовили збільшення доходу, стали: зростання абонентської бази, значне збільшення обсягів користування мобільним інтернетом, а також зростання доходу від роумінгу. У четвертому кварталі 2011 року дохід life ![]() EBITDA & EBITDA МАРЖА: У 2011 році оператор покращив показник EBITDA порівняно з минулим роком на 47,0% до 750,6 млн грн (510,5 млн грн у 2010 році). У четвертому кварталі 2011 року EBITDA зріс на 48,5% до 198,6 млн грн, у порівнянні з 133,7 млн грн у четвертому кварталі 2010 року. У той же час, в 2011 році маржа EBITDA виросла на 6,5 пунктів до 25,5%, у порівнянні з 19,0% у 2010 році; в четвертому кварталі 2011 року маржа EBITDA показала зростання на 4,8 пункти до 25,4%, у порівнянні з 20,6% за аналогічний період 2010 року. Протягом усього року life ![]() АБОНЕНТСЬКА БАЗА: У 2011 році число активних протягом трьох місяців абонентів зросло на 0,9 млн до 7 млн, у порівнянні з 6,1 млн в 2010 році. У той же час, кількість зареєстрованих абонентів life ![]() ARPU: У 2011 році квартальний показник ARPU зріс на 19,7% у порівнянні з 2010 роком і досяг 37,49 грн (в 2010 році - 31.32 грн). У четвертому кварталі 2011 року цей показник виріс на 5,7% до 37,20 грн, порівняно з 35,18 грн в четвертому кварталі 2010 року. Основними факторами зростання стали: запуск нових тарифів, збільшення доходу від міжнародних дзвінків та роумінгу протягом усього року. У 2011 році показник MoU виріс на 22,0% у порівнянні з 2010 роком, і на 5,0% у четвертому кварталі 2011 року порівняно з аналогічним періодом 2010 року. Головний виконавчий директор life ![]() ![]() ![]() (1) Ми можемо час від часу пропонувати кампанії і тарифні плани, в рамках яких тривалість життя активних абонентів відрізняється від тарифів, які ми зазвичай використовуємо. (2) Активні абоненти - ті, хто за останні три місяці здійснив операцію, яка принесла дохід Компанії. (3) Починаючи з 3 кварталу 2011 року life ![]() (4)EBITDA – це не загальноприйнятий в бухгалтерському обліку фінансовий показник. http://www.life.com.ua/getfile.php?l...k_23022012.pdf
__________________
lifecell Последний раз редактировалось Вальдемар; 04.04.2012 в 15:39. |
|||
![]() |
![]() |
©
|
Мобильник 2002-2010 О проекте |
Перевод: zCarot |
|