AndyFirst
28.12.2009, 09:17
«Київстар» потурбувався про зручність і простоту використання системи самообслуговування «Мій Київстар/Мій DJUICE» та запропонував своїм клієнтам спрощений доступ до WAP-версії системи — без введення пароля.
Спеціально для всіх користувачів системи до вже існуючих можливостей "Мій Київстар"/"Мій DJUICE" додається нова — отримання доступу до інформації за своїм абонентським номером через WAP-версію системи без введення пароля. Тепер, користуючись WAP-версією системи зі свого абонентського номеру, клієнту не потрібно щоразу вводити логін та пароль для доступу. Достатньо обрати посилання на головній сторінці системи «Вхід за Вашим номером» та увійти в систему.
Однак, для збереження конфіденційності, без введення пароля не буде доступна така інформація:
деталізація дзвінків;
виклики за поточний місяць;
звіти.Плата за підключення та абонентська плата за користування системою відсутня. Клієнти сплачують лише за отримання інформації в підрозділі «Виклики за поточний місяць» (розділ «Виклики»). Отримання інформації в будь-якому іншому розділі/підрозділі системи — безкоштовне.
«Київстар» і надалі вдосконалюватиме сферу обслуговування своїх клієнтів, пропонуючи прості та доступні послуги мобільного зв’язку.
Источник: _http://www.kyivstar.ua/press_center/news/?id=12179
Что это - полезная опция или бесполезное "благо" для "галочки"?
Спеціально для всіх користувачів системи до вже існуючих можливостей "Мій Київстар"/"Мій DJUICE" додається нова — отримання доступу до інформації за своїм абонентським номером через WAP-версію системи без введення пароля. Тепер, користуючись WAP-версією системи зі свого абонентського номеру, клієнту не потрібно щоразу вводити логін та пароль для доступу. Достатньо обрати посилання на головній сторінці системи «Вхід за Вашим номером» та увійти в систему.
Однак, для збереження конфіденційності, без введення пароля не буде доступна така інформація:
деталізація дзвінків;
виклики за поточний місяць;
звіти.Плата за підключення та абонентська плата за користування системою відсутня. Клієнти сплачують лише за отримання інформації в підрозділі «Виклики за поточний місяць» (розділ «Виклики»). Отримання інформації в будь-якому іншому розділі/підрозділі системи — безкоштовне.
«Київстар» і надалі вдосконалюватиме сферу обслуговування своїх клієнтів, пропонуючи прості та доступні послуги мобільного зв’язку.
Источник: _http://www.kyivstar.ua/press_center/news/?id=12179
Что это - полезная опция или бесполезное "благо" для "галочки"?