Просмотр полной версии : Які ми знаємо способи обману від Білайна ?
Думаю, що ця тема буде нескінченна :mrgreen:
І так, перший спосіб:
В пакеті "Максимальний" мені зранку було нараховано 1000 хв. (відповідно до умов ТП). На рахунку після цього залишилося близько 10 гривень. Перевикориставши ліміт на лайф, я витратив усі гроші, і на рахунку залишилося 0.00 гривень. На київстар я ліміт (в безлімітному пакеті :mrgreen: )не використав навіть на половину, однак подзвонити на київстар не зміг, як втім, на жоден інший номер. Після поповнення рахунку (без цього навіть до оператора неможливо додзвонитися)я дізнався у оператора, що незважаючи на те, що я заплативши 5,95 гривень, отримавши на 12.08.2008 року 100 хв на київстар, не можу ці хвилини використати, оскільки в мене нульовий баланс. На питання, а чому я не можу використати те, за що я заплатив і що мені нараховано, оператор сказала, що такі правила. А яке має значення те, що в мене нульовий баланс, коли в мене є невикористані хвилини, за які я заплатив?
Вважаю це грубим обманом.
Хто ще що може додати?
Промоутер
12.08.2008, 16:36
Ну, биллинг у них такой. Да и кроме того, тоже самое и у МТС, если на счету менее 57 коп никуда не позвонишь, даже если есть минуты пакетные.
pavel_good
12.08.2008, 16:46
Это действительно ограничение в биллинге. У меня на Экотеле было 30 коп на основном счету и 1000 грн. на бонусном. Думаете мне удалось совершать исходящие звонки? :-)
Northwood
12.08.2008, 17:03
Это основное правило для любого биллинга - закрывать доступ к услугам при нулевом балансе не смотря ни на какие другие условия. Такое правило действует везде - из в мобильной связи и у интернет-провайдеров. То что контрактникам и корпорациям разрешают звонить при минусовом балансе, скорее как льгота.
Это основное правило для любого биллинга - закрывать доступ к услугам при нулевом балансе не смотря ни на какие другие условия. Такое правило действует везде - из в мобильной связи и у интернет-провайдеров. То что контрактникам и корпорациям разрешают звонить при минусовом балансе, скорее как льгота.
При нульовому балансі я буду дзвонити всередині мережі лайф у відповідному ТП. Які варіанти щодо " основного правила для любого биллинга"
Это основное правило для любого биллинга - закрывать доступ к услугам при нулевом балансе не смотря ни на какие другие условия. Такое правило действует везде - из в мобильной связи и у интернет-провайдеров. То что контрактникам и корпорациям разрешают звонить при минусовом балансе, скорее как льгота. Знову ж таки: вони могли ще й не такі правила придумати для білінгу!
Але: я заплатив гроші, у мене є хвилини, особливість надання цих хвилин передбачає, що тільки білайн може надати можливість скористатися мені моєю власністю. Однак мені не дають можливість реалізувати моє право власності. І не має жодного значення, що це така праграма, що така програма ще в когось - я говорю про конкретний приклад.
Прошу всіх приєднуватися зі своїми випадками обману від білайна
Northwood
12.08.2008, 17:24
Всё равно я не вижу смысла доводить баланс до нулевого значения. Если планируется перерасход, можно дополнительно пополнить баланс на минимальную сумму и звонить на здоровье. От этого ведь ты не потеряешь ничего. Всё равно завтра, послезавтра снимут 5,95 грн, и всё равно придётся пополнить счёт.
Всё равно я не вижу смысла доводить баланс до нулевого значения. Если планируется перерасход, можно дополнительно пополнить баланс на минимальную сумму и звонить на здоровье. От этого ведь ты не потеряешь ничего. Всё равно завтра, послезавтра снимут 5,95 грн, и всё равно придётся пополнить счёт.
Якийсь Ви дивний! Що, в таку ситуацію неможливо потрапити випадково? І, ще раз зазначу: я пишу про дії білайна, а не про те, як мені теоретично жити було б краще. Прошу не відхилятися від теми. Дякую
Northwood
12.08.2008, 17:52
Якийсь Ви дивний! Що, в таку ситуацію неможливо потрапити випадково? І, ще раз зазначу: я пишу про дії білайна, а не про те, як мені теоретично жити було б краще. Прошу не відхилятися від теми. Дякую
Что значит попасть случайно ? Вы же контролируете свои денежные средства, количество и продолжительность звонков, значит нет никаких случайностей.
Ну а по теме, действительно, 5,95 грн Вы заплатили за некое количество минут, Билайн должен предоставить те самые минуты, я не оправдываю Билайн, они не правильно поступают. Но я к тому что это не так существенно чтобы считать Билайн обманщиком. Вот массовые отключения Максимальных - это уже серьёзный проступок.
piratexnik
12.08.2008, 17:59
На кс на тарифе донбас Новогодний например на бесплатные номера не позвониш если нехватает на ПЗС , хотя с она не берется при звонке.
Думаю, що ця тема буде нескінченна :mrgreen:
І так, перший спосіб:
В пакеті "Максимальний" мені зранку було нараховано 1000 хв. (відповідно до умов ТП). На рахунку після цього залишилося близько 10 гривень. Перевикориставши ліміт на лайф, я витратив усі гроші, і на рахунку залишилося 0.00 гривень. На київстар я ліміт (в безлімітному пакеті :mrgreen: )не використав навіть на половину, однак подзвонити на київстар не зміг, як втім, на жоден інший номер. Після поповнення рахунку (без цього навіть до оператора неможливо додзвонитися)я дізнався у оператора, що незважаючи на те, що я заплативши 5,95 гривень, отримавши на 12.08.2008 року 100 хв на київстар, не можу ці хвилини використати, оскільки в мене нульовий баланс. На питання, а чому я не можу використати те, за що я заплатив і що мені нараховано, оператор сказала, що такі правила. А яке має значення те, що в мене нульовий баланс, коли в мене є невикористані хвилини, за які я заплатив?
Вважаю це грубим обманом.
Хто ще що може додати?
Я тоже столкнулся с этой проблемой - это действительно очень глупо со стороны Би.
Ещё один способ обмана,это их вечное переиначивание тарифов,вроде подключаешься к тарифу с условиями выгодными для себя,и который как они заявляют на постоянной основе,а потом оказывается с этого тарифа только оставляют название на постоянной основе,и дальнейшее пользование им не является столь уж выгодным
да они охренели!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Northwood
12.08.2008, 21:00
Непостоянство тарифов вызывают те же ощущения, как и от гипер-инфляции. Ничего хорошего.
masta_man
13.08.2008, 05:35
У лайфа система подсчета другая.они допускают.би не хочет.вообще максимальный это тариф с кучей недоразумений.вот еще одно вылезло
Які ми знаємо способи обману від Білайна ?
Один з варіантів - не користуватися Білайном...
Послуга «Улюблений номер» дозволяє спілкуватися із близькою вам людиною, абонентом мережі Beeline, за спеціальним низьким тарифом. Підключите послугу й спілкуйтеся, не замислюючись про час! не відповідає дійсності. не можливо встановити у якості улюбленого номеру, номер контрактного абонента білайн. хоча на сайті ніде нема цієї інформації.
-www.beeline.ua/services/additional/fav_num.wbp
не відповідає дійсності. не можливо встановити у якості улюбленого номеру, номер контрактного абонента білайн. хоча на сайті ніде нема цієї інформації.
-www.beeline.ua/services/additional/fav_num.wbp
Що, неможливо встановити "улюбленим номером" Білайну контрактний номер Білайн??? Оце так новина! Взагалі атас!!!
Народ, ну нащо соромити цей Білайн? Переходьте на life та зекономите багато часу через відсутність проблем, нервів та неправильної тарифікації!:-)
не відповідає дійсності. не можливо встановити у якості улюбленого номеру, номер контрактного абонента білайн. хоча на сайті ніде нема цієї інформації.
-www.beeline.ua/services/additional/fav_num.wbp
Информация проверенная ? ? ?
Просто в году 2006 после прихода Билайна на наш рынок невозможно было установить любимыми номерами контрактные номера Веллком. Этот вопрос интересовал лично меня т.к. пользовался Веллкомом).
Неужели ситуация с контрактными номерами по сей день не изменилась ? ? ?
Информация проверенная ? ? ?
Просто в году 2006 после прихода Билайна на наш рынок невозможно было установить любимыми номерами контрактные номера Веллком. Этот вопрос интересовал лично меня т.к. пользовался Веллкомом).
Неужели ситуация с контрактными номерами по сей день не изменилась ? ? ?По номеру 0611 дають протиречиву інформацію. Одні кажуть що можна встановити, інші що не можна. На практиці виявляється, що не можна встановити. Я n-нну кілкість разів намагався встановити номер абонета тарифа "Максімум", відповід в смс була одна: "не можливо встановити номер".
По номеру 0611 дають протиречиву інформацію. Одні кажуть що можна встановити, інші що не можна. На практиці виявляється, що не можна встановити. Я n-нну кілкість разів намагався встановити номер абонета тарифа "Максімум", відповід в смс була одна: "не можливо встановити номер".
Однако, Билайн более 2-х лет не потрудились исправить свой кривой биллинг. :-? Даже не верится, но факты . . .
Нарешті, є можливість встановити у білайна улюбленим номером, номер контрактного абонента.
Jaguar_Joker
25.08.2008, 23:56
сначала все тарифы и акции хороши, а как заглянешь в низу на звездочку или изменения в будующем так даже и слышать ни чего не хочет про Би поэтому у меня с ним ни когда ни чего свяжется! нет стабильности и играют не честно. и пусть они предложут хоть 3 ой безлимит максимальный, если оператор стремный зачем лезть в эту неизведанную яму..?
сначала все тарифы и акции хороши, а как заглянешь в низу на звездочку или изменения в будующем так даже и слышать ни чего не хочет про Би поэтому у меня с ним ни когда ни чего свяжется! нет стабильности и играют не честно. и пусть они предложут хоть 3 ой безлимит максимальный, если оператор стремный зачем лезть в эту неизведанную яму..?
Да ладно тебе, все операторы ухудшают свои тарифы. К примеру год назад мне оператор Лайфа сказал, что тариф Двойная сеть действует на постоянной основе и где сейчас этот тариф?? А Билайн пока что никуда со своих тарифных планов не переводил. А условия у Би были как в сторону ухудшения так и улучшения, в то время как другие только ухудшают условия тарифных планов или переводят на более дорогие как это делает лайф и кс.....
А яке має значення те, що в мене нульовий баланс, коли в мене є невикористані хвилини, за які я заплатив?
Вважаю це грубим обманом.
Хто ще що може додати?
Чувак! А ты часом случайно не слышал про Киевстаровский "порог отключения" в 10 грн. Суть - контракт, у тя на счету 9,99 а ПОЗВОНИТЬ НЕ МОЖЕШЬ. И оперу в т.ч. Потому, что порог отключения 10 грн. "Такие правила." Твой "0 на счету" просто отдыхает от Киевстаровского "10 грн" и при этом приходится еще выслушать ту белиберду, которую несет опер в ответ на твои вопросы. Так, что следи за счетом, закладывай запас на непредвиденные ситуации, а если тяжело финансово терпеть 5.95 в сутки, выкинь свою варточку и придумай что-нибудь другое
Чувак! А ты часом случайно не слышал про Киевстаровский "порог отключения" в 10 грн. Суть - контракт, у тя на счету 9,99 а ПОЗВОНИТЬ НЕ МОЖЕШЬ. И оперу в т.ч. Потому, что порог отключения 10 грн. "Такие правила." Твой "0 на счету" просто отдыхает от Киевстаровского "10 грн" и при этом приходится еще выслушать ту белиберду, которую несет опер в ответ на твои вопросы. Так, что следи за счетом, закладывай запас на непредвиденные ситуации, а если тяжело финансово терпеть 5.95 в сутки, выкинь свою варточку и придумай что-нибудь другое
Ну, не слід мені розказувати, коли та як мені слідкувати за рахунком та давати свої недолугі поради, щодо моєї платоспроможності.
І, якщо ти не зрозумів з першого разу, то постараюсь ще раз пояснити: В київстарі ти ще нічого не заплатив і тобі ще нічого не заборгували - так як ти нічого ще не заплатив. Просто тобі не дають подзвонити, так як у них такі умови і ти знав (або мав та міг про це знати) про це, коли підключався. І коли ти будеш відключатися, тобі ці 10 грн. повернуть. А в білайні дещо інша ситуація: я ВЖЕ заплатив гроші, і мені ВЖЕ нарахували хвилини, за які я ВЖЕ заплатив. Однак, користуватися моєю власністю (ОПЛАЧЕНИМИ хвилинами) мені не дають.
Думай.
Boomerang
26.08.2008, 10:56
А условия у Би были как в сторону ухудшения так и улучшения, в то время как другие только ухудшают условия тарифных планов или переводят на более дорогие как это делает лайф и кс.....
Да, Beeline нынче улучшил свои условия за счёт UNI. Но надолго ли? :-(
http://uni.goldentele.com/img/parrot_2.gif
Прощай, UNI!
masta_man
26.08.2008, 12:47
Однако, Билайн более 2-х лет не потрудились исправить свой кривой биллинг. :-? Даже не верится, но факты . . .
а ведь сколько писали они что биллинг меняли... ай ай ай
Оскільки білайн при відключенні любить посилатися на статті з ЗУ "Про телекомунікації", то, думаю, слід вказати ще одну статтю з даного закону.
Стаття 39. Обов'язки операторів і провайдерів
телекомунікацій
1. Оператори телекомунікацій зобов'язані:
14) оприлюднювати тарифи на телекомунікаційні послуги, що
встановлюються самим оператором, не пізніше ніж за сім календарних
днів до їх введення;
Це я до того, що коли були встановлені нові тарифи для Максимального (з урізанням хвилин), то, зрозуміла річ, ніхто про це за 7 днів споживачів не попередив.
Однак, контролюючі органи це не цікавить :). А піпл схаває.
Ну, не слід мені розказувати, коли та як мені слідкувати за рахунком та давати свої недолугі поради, щодо моєї платоспроможності.
І, якщо ти не зрозумів з першого разу, то постараюсь ще раз пояснити: В київстарі ти ще нічого не заплатив і тобі ще нічого не заборгували - так як ти нічого ще не заплатив. Просто тобі не дають подзвонити, так як у них такі умови і ти знав (або мав та міг про це знати) про це, коли підключався. І коли ти будеш відключатися, тобі ці 10 грн. повернуть. А в білайні дещо інша ситуація: я ВЖЕ заплатив гроші, і мені ВЖЕ нарахували хвилини, за які я ВЖЕ заплатив. Однак, користуватися моєю власністю (ОПЛАЧЕНИМИ хвилинами) мені не дають.
Думай.
Я тебе хочу показать, что в Киевстаре ситуация еще более глупая, чем у тя Тебе просто не дают пользоваться оплаченными услугами в виду несовершенной биллинговой системы, а Киевстар присваивает еще не принадлежащие ему деньги. Да, ты прав, в случае расторжения договора они вернут часть денег (заметь только часть, потому, что сразу не отключат, а только через несколько дней) Только это мне нафиг не надо. Мне нужны услуги связи. И я б не возражал даже против такой меры как "порог отключения", если б они предупреждали вовремя. Потому, что на сегодня уже и 10 грн - это не деньги, чтоб об этом говорить, когда что-то стоит 200 грн. А то, что касается Билайна и Киестара, и МТС - они будут устанавливать правила, а нам уже принимать их или нет. В зависимости от выгоды. Как бы я не плевался на эти гребанные правила, если мне надо работать (а от связи много зависит), платил, плачу и буду платить. Причем столько сколько надо.
Оскільки білайн при відключенні любить посилатися на статті з ЗУ "Про телекомунікації", то, думаю, слід вказати ще одну статтю з даного закону.
Стаття 39. Обов'язки операторів і провайдерів
телекомунікацій
1. Оператори телекомунікацій зобов'язані:
14) оприлюднювати тарифи на телекомунікаційні послуги, що
встановлюються самим оператором, не пізніше ніж за сім календарних
днів до їх введення;
Це я до того, що коли були встановлені нові тарифи для Максимального (з урізанням хвилин), то, зрозуміла річ, ніхто про це за 7 днів споживачів не попередив.
Однак, контролюючі органи це не цікавить :). А піпл схаває.
Новые тарифы и узерание минут это две разные вещи, по крайней мере с юр. точки зрения.
У Билайна хоть можно пополнить счет и тут же звонить. А я помню, активировал ГиперНет на Umc за 10гр., а счет не проследил. У меня осталось меньше 5гр., инет вырубило. Счет пополнил (это было в первой половине дня), а инет до полуночи так и не появился. Сказали (оператор), что у них срабатывает с запозданием.
masta_man
26.08.2008, 15:26
это де изменение тарифа, тут Вы как раз не правы
НО
везде оператор пишет что он имеет право менять тариф БЕЗ УВЕДОМЛЕНИЯ
Новые тарифы и узерание минут это две разные вещи, по крайней мере с юр. точки зрения.
"оприлюднювати тарифи на телекомунікаційні послуги, що встановлюються самим оператором, не пізніше ніж за сім календарних днів до їх введення;"
24.07.2008 року були встановлені НОВІ тарифи. Дані тарифи (НОВІ) повинні бути оприлюднені. Як думаєте, за скільки днів?
это де изменение тарифа, тут Вы как раз не правы
НО
везде оператор пишет что он имеет право менять тариф БЕЗ УВЕДОМЛЕНИЯ
Зауважте, що в даному випадку мова йде про умови для тих абонентів, які ВЖЕ є підключеними. А ми говоримо про дещо іншу ситуацію.
pavel_good
26.08.2008, 15:49
"оприлюднювати тарифи на телекомунікаційні послуги, що встановлюються самим оператором, не пізніше ніж за сім календарних днів до їх введення;"
24.07.2008 року були встановлені НОВІ тарифи. Дані тарифи (НОВІ) повинні бути оприлюднені. Як думаєте, за скільки днів?
Зауважте, що в даному випадку мова йде про умови для тих абонентів, які ВЖЕ є підключеними. А ми говоримо про дещо іншу ситуацію.
Честно говоря, эту норму закона ни один из операторов не выполняет.
"оприлюднювати тарифи на телекомунікаційні послуги, що встановлюються самим оператором, не пізніше ніж за сім календарних днів до їх введення;"
24.07.2008 року були встановлені НОВІ тарифи. Дані тарифи (НОВІ) повинні бути оприлюднені. Як думаєте, за скільки днів?
Повторяю еще раз. Тарифы и количество минут и продолжительность разговора это разные вещи. Операторы могут вообще не предупреждать о таких изменениях.
Честно говоря, эту норму закона ни один из операторов не выполняет.
Утел виконує. Це я знаю точно з його ю траем. Ще лайф заздалегідь розмістив свої зміни по леді лайф. За решту не знаю.
Повторяю еще раз. Тарифы и количество минут и продолжительность разговора это разные вещи. Операторы могут вообще не предупреждать о таких изменениях.
Шановний! Думайте, що пишете. Даруйте, але здається, що ви настільки далекі від усвідомлення суті питання, в якому Ви намагаєтеся обстояти свою точку зору
Шановний! Думайте, що пишете. Даруйте, але здається, що ви настільки далекі від усвідомлення суті питання, в якому Ви намагаєтеся обстояти свою точку зоруПроконсультируйтесь с юристом и он вам скажет то же самое что и я.
[quote=ZAQ]Проконсультируйтесь с юристом и он вам скажет то же самое что и я.[/quote
Гаразд. Я так і зроблю.:mrgreen:
Честно говоря, эту норму закона ни один из операторов не выполняет.
Потому, что норма закона часто расходится с выгодой. И выбор всегда в пользу выгоды
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot