футболёр
17.05.2008, 17:46
Система оцінки якості обслуговування
Абоненти "Київстар" можуть самостійно впливати на якість обслуговування – один із ключових показників роботи компанії. Для цього необхідно зателефонувати зі свого мобільного на спеціальний короткий номер 466*55 (дзвінок на цей номер з мобільного телефону в мережі "Київстар" безкоштовний) та оцінити роботу працівників інформаційно-довідкової служби або Центру обслуговування абонентів, дотримуючись підказок інтерактивного автовідповідача.
Автоматизована система оцінки якості обслуговування працює з червня 2007 року. За цей час середня оцінка якості обслуговування, яку надають абоненти "Київстар" становить "дуже добре". Ваша думка важлива – завдяки їй ми покращуємо свою роботу!
Детальну інформацію про систему оцінювання абонентами якості обслуговування можна отримати на сайті.
_http://www.kyivstar.ua/about/quality_rate/
Тенденція, однако. :)
Абоненти "Київстар" можуть самостійно впливати на якість обслуговування – один із ключових показників роботи компанії. Для цього необхідно зателефонувати зі свого мобільного на спеціальний короткий номер 466*55 (дзвінок на цей номер з мобільного телефону в мережі "Київстар" безкоштовний) та оцінити роботу працівників інформаційно-довідкової служби або Центру обслуговування абонентів, дотримуючись підказок інтерактивного автовідповідача.
Автоматизована система оцінки якості обслуговування працює з червня 2007 року. За цей час середня оцінка якості обслуговування, яку надають абоненти "Київстар" становить "дуже добре". Ваша думка важлива – завдяки їй ми покращуємо свою роботу!
Детальну інформацію про систему оцінювання абонентами якості обслуговування можна отримати на сайті.
_http://www.kyivstar.ua/about/quality_rate/
Тенденція, однако. :)