PDA

Просмотр полной версии : Ussd - меню від Київстар


футболёр
06.05.2008, 22:08
Всім абонентам компанії надається можливість самостійно управляти послугами компанії (перевіряти стан послуг, підключати/ відключати послуги), використовуючи для цього спеціальні команди (USSD-запити) або звичайні SMS-повідомлення.

Всім контрактним абонентам (фізичним особам), абонентам предоплаченого зв’язку «Київстар» та абонентам DJUICE можливість управляти послугами за допомогою USSD-запитів або SMS-повідомлень надається незалежно від того, чи є вони користувачами системи "Мій Київстар"/"Мій Djuice" або ні.
Бізнес-абоненти можуть управляти послугами компанії «Київстар» за допомогою USSD-запитів та SMS-повідомлень тільки у випадку, якщо вони зареєстровані в системі «Мій Киевстар» і мають у Системі права Адміністратора або Користувача із правом замовлення послуг.Для управління послугами за допомогою USSD-запитів або SMS-повідомлень, необхідно:

набрати на клавіатурі свого мобільного телефону спеціальну команду (USSD-запит) та натиснути кнопку виклику;
або відправити SMS-повідомлення зі спеціальним кодом на короткий номер 100. Відправлення SMS-повідомлення на короткий номер 100 безкоштовне.На сьогоднішній день описаним вище способом абоненти «Київстар» можуть управляти наступними послугами:
Послуга
Код
Дія, яку Ви бажаєте виконати
USSD
SMS на номер 100
Інформація про поточний тарифний план
*100*01*2#
01*2
Дізнатися про назву тарифного плану, по умовах якого обслуговується абонентський номер
«Хто дзвонив»
*100*03*1#
03*1
Перевірити статус послуги
*100*03*2#
03*2
Підключити послугу
*100*03*3#
03*3
Відключити послугу
«Голосова пошта»
*100*04*1#
04*1
Перевірити статус послуги
*100*04*2#
04*2
Підключити послугу
*100*04*3#
04*3
Відключити послугу
*100*04*4#
04*4
Відновити пароль за умовчанням
*100*04*5#
04*5
Перевірити статус функції доставки голосових повідомлень за допомогою MMS (VM2MMS)
*100*04*6#
04*6
Підключити функцію доставки голосових повідомлень за допомогою MMS (VM2MMS)
*100*04*7#
04*7
Відключити функцію доставки голосових повідомлень за допомогою MMS (VM2MMS)
«Антивизначник номеру»
*100*07*1#
07*1
Перевірити статус послуги
*100*07*2#
07*2
Підключити послугу
*100*07*3#
07*3
Відключити послугу
«Мобільна РАЦІЯ»
*100*08*1#
08*1
Перевірити статус послуги
*100*08*2#
08*2
Підключити послугу
*100*08*3#
08*3
Відключити послугу
*100*08*4#
08*4
Налаштувати послугу
MMS, WAP GPRS, Інтернет GPRS, «Мобільне TV»
*100*11*2#
11*2
Підключити послугу
*100*11*3#
11*3
Відключити послугу
*100*11*4#
11*4
Налаштувати послугу
«Повідомити мене»
*100*12*1#
12*1
Перевірити статус послуги
*100*12*2#
12*2
Підключити послугу
*100*12*3#
12*3
Відключити послугу
«Повідомити про мене»
*100*13*1#
13*1
Перевірити статус послуги
*100*13*2#
13*2
Підключити послугу
*100*13*3#
13*3
Відключити послугу
Описані вище можливості управління послугами надаються абонентам у режимі тестової експлуатації. Сподіваємося на Вашу допомогу в тестуванні даних можливостей.
Детальніше про систему
Якщо при використанні описаних способів управління послугами у відповідь на USSD-запит або на SMS-повідомлення Ви отримаєте інформацію про помилку, будь ласка, повідомте нас про це за електронною адресою SelfCare@kyivstar.net (SelfCare@kyivstar.net), вказав в темі повідомлення «Управління послугами через канали USSD і SMS».

_http://www.kyivstar.ua/press_center/news/common/?id=6578

X-pert
06.05.2008, 23:38
баян, на МТС давно Ussd обновленный работает, с год уже, про лайф - так по-моему вообще с самого начала жизни этого оператора (другое дело - как)...

Киевстар с размахом все пиарит:)

АЛЕН_777
07.05.2008, 00:14
Народ вообще многими вышеперечисленными услугами не пользуется, а тут ещё надо запоминать коды или где-то их выписывать... Точно "баян"... :) Не знаю как у МТС, но на ЛАЙФе тоже это есть давно... А меню ЛАЙФ-box вообще появилось с самого начала и было неким прорывом в данном вопросе (если не ошибаюсь это даже отмечалось какой-то наградой)... Всё просто и понятно, со своими минусами конечно... Согласен, как обычно тут больше пиара...

Strelnikov
07.05.2008, 07:58
Ну, всё конечно хорошо, что столько всего можно сделать... только вот вопрос - кто нибудь запомнит такое кол-во кодово под конкретную операцию?? Ой, сомневаюсь..

футболёр
07.05.2008, 08:06
Я в тел.книгу внёс Інформація про поточний тарифний план
*100*01*2# ;)

masta_man
07.05.2008, 08:57
во всяком случае если что можно прочитать на сайте или пр, чем по полчаса ожидать оператора.....
услуга оч полезна

Tywonka
07.05.2008, 10:43
Футболер, помнишь, я уже выкладывал эту инфу, по-моему, в клубе любителей кс. ;)

футболёр
07.05.2008, 13:46
Футболер, помнишь, я уже выкладывал эту инфу, по-моему, в клубе любителей кс. ;) Помню, что ты выкладывал только про:
Інформація про поточний тарифний план
*100*01*2#
Остального не помню. ;)

АЛЕН_777
07.05.2008, 14:08
Конечно услуга полезная, нужные коды можно внести в телефонную книгу или записать где-нибудь в блокноте... Только шуму как обычно много, лучше б тарифы сделали более дешевыми... Про ПЗС вообще молчу- "рынок к этому ещё не готов"... :)

Tywonka
07.05.2008, 15:44
Помню, что ты выкладывал только про:
Інформація про поточний тарифний план
*100*01*2#
Остального не помню. ;)


А там ниже была ссылка на сайт диджуса, где все эти коды были. Ты даже спрашивал, почему на сайте джуса.

Ну да ладно, пусть будет в отдельной теме. :)

Кстати, какими номерами пользуешься?

футболёр
07.05.2008, 16:00
А там ниже была ссылка на сайт диджуса, где все эти коды были. Ты даже спрашивал, почему на сайте джуса.

Ну да ладно, пусть будет в отдельной теме. :)

Кстати, какими номерами пользуешься?Пока только проверкой тарифа.

Tywonka
07.05.2008, 16:10
Я пробовал еще "Кто звонил" и "Повідомити мене (про мене)"