PDA

Просмотр полной версии : Мобільні довідки


wookie
16.02.2007, 12:18
Скажіть, хто мав щастя чи нещастя користуватись мобільними довідками? Яка з них є найкращою за співвідношенням ціна/якість?

Мене особисто завжди турбує те, що я не знаю, скільки ж я сплачу за сервіс, бо тарифікація ж посекундна. І таке враження, що оператори навмисно затягують час аби ви побільше побули на лінії.

У мене є альтернатива шукати через гугл та опера міні...але ж цей браузінг хоч і менше грошей забере, але часу більше ніж мобільні довідки.

В Англії, наскільки я знаю, телефонних довідок для мобільних абонентів немає, а ось СМС довідки дуже популярні. Наприклад 82ask.com

masta_man
16.02.2007, 12:21
в юмс 123 неплохая!!! а вообще в журнале читал тест справок, не помню какая, но получилось что вроде чем дороже тем быстрее, а по деньгам одно и тоже!!!

wookie
16.02.2007, 12:22
в юмс 123 неплохая!!! а вообще в журнале читал тест справок, не помню какая, но получилось что вроде чем дороже тем быстрее, а по деньгам одно и тоже!!!

о! а скажи який це був номер якого журналу?

masta_man
16.02.2007, 12:42
точно помню что е-mobile, а вот номер не помню но поищу как найда так скину!!!

wookie
16.02.2007, 14:22
чому я питаю - вчора , перебуваючи в таксі, мені потрібно було знати де знаходиться клуб. шукати через броузінг виявилося не так швидко..тому подзвонив в одну з довідок...десь на 15 грн =(( поки вона розуміла що мені потрібно. поки шукала. набігло 3хв 30 сек.

Admin
16.02.2007, 14:30
123 - очень удобно если поравильно ей пользоваться. Говорить нужно быстро. Вся фишка в том что оператора можно попросить сбросить номер телефона или адрес по СМС, это бесплатно. Т.е. нужно только позвонить, быстро изложить контакты чего нужны и попросить отправить по смс, удобно и не так дорого получается.

wookie
16.02.2007, 14:42
а який тариф по 123?

masta_man
16.02.2007, 22:27
а який тариф по 123?
3 гривни с копейками минута!!!

vlad123
17.02.2007, 14:51
3.29 грн за мин.

wookie
20.02.2007, 13:39
і як враження? швидко знаходять те, що треба?

masta_man
20.02.2007, 20:23
і як враження? швидко знаходять те, що треба?
нужно чтоб деньги на счету были! находят быстро, при желании, аон писали можно попросить выслать по смс! мне надо было узнать номер грузового такси, вышло в 1.20 минуты!!!

wookie
21.02.2007, 17:17
От сьогодні скористався 3ма довідками - в мене задача - знати де я можу придбати нокіа н95...мені пофіг в україні чи де завгодно. Головне, що хочу придбати

559 - отморожена дівчина 40 сек намагалась зрозуміти що мені потрібно, потім намагалась відмазатись тим, щоб запропонувати телефони магазинів, де продають мобільні телефони. в результаті, я витратив 1хв 28с (а це йомайо 15грн!) . нарешті отримав смс-ку...написала про якусь нокіа н96..а я їй про н95..сказала, що н96 буде продаватись в 2008р. "прекрасно"!

інфо300 - тут за 30 сек дівчинка зрозуміла що потрібно, але в смсці яка прийшла ващє нічого корисного, окрім того, що телефон з"явиться в березні.

та умза 123 - якась сонна дівчинка 3хв.20с. довго шукала.....шукала....нефіга не знайшла...і поклала слухавку...

нє, ну я в "захваті" від цих сервісів!

masta_man
21.02.2007, 23:46
та умза 123 - якась сонна дівчинка 3хв.20с. довго шукала.....шукала....нефіга не знайшла...і поклала слухавку...

нє, ну я в "захваті" від цих сервісів!
так в 111 надо было звонить!!!!! это сервис ЮМС а не контент провайдеров!!! пожаловатся!!! все разговоры записываются на платных службах!!!

wookie
22.02.2007, 00:33
Ну ти дайош.

Навіщо мені жалітись на їхній сервіс - це ж не покращить їхнього рівня роботи - ось що сумно =(

я переслідую декілька цілей:

1. Хочу, що люди знали, що сервіси фігові і не варто на них витрачати гроші.
2. Хочу, щоб організатори цих сервісів знали, що про них думають їхні клієнти, і покращували рівень обслуговування.
3. Сподіваюсь, що з часом з"явиться альтернативний довідковий сервіс, який буде якісним (точні відповіді), доступнішим і за фіксованою ціною.

masta_man
22.02.2007, 12:07
Ну ти дайош.

Навіщо мені жалітись на їхній сервіс - це ж не покращить їхнього рівня роботи - ось що сумно =(

я переслідую декілька цілей:

1. Хочу, що люди знали, що сервіси фігові і не варто на них витрачати гроші.
2. Хочу, щоб організатори цих сервісів знали, що про них думають їхні клієнти, і покращували рівень обслуговування.
3. Сподіваюсь, що з часом з"явиться альтернативний довідковий сервіс, який буде якісним (точні відповіді), доступнішим і за фіксованою ціною.
инет рулит!!! а если нет под рукой компа то в телефоне по поиску найти можно!!!! выйдет немного дольше, зато дешевле!!!! и без ошибок!!!!