Вход

Просмотр полной версии : Рентабельність «Київстар» = 35,3%


VladimirKiev
30.07.2012, 17:34
Мабуть, бодай раз, але ви точно натрапляли в інтернеті на дискусії про те, скільки заробляють мобільні оператори.Зазвичай, це палкі розмови, але переважно на основі чуток та домислів.

Сьогодні ми розповімо про рентабельність «Київстар», що таке рентабельність і що впливає на показник рентабелності для телекомунікаційної галузі.

Рентабельність будь-якого бізнесу – це головний показник економічного здоров'я компанії, її готовності до подальшого розвитку. Водночас, високорентабельні бізнеси є основними платниками податків.Так, «Київстар» є одним із лідерів країни за цим показником.

Ми ведемо сувору звітність своєї діяльності, яку щокварталу подаємо до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформації (НКРЗІ).

Згідно з цим звітом, рівень рентабельності «Київстар» за підсумками 1 кварталу 2012 року складає 35,3%.
На показники рентабельності, насамперед, впливає масштаб бізнесу, а не рівеньтарифів. Для компанії «Київстар» масштаб – це кількість абонентів мобільного зв'язку. Зараз їх більше 25 млн.чоловік, тобто кожен другий українець, і фіксованого інтернету – ще 500 000 домогосподарств.

Цікаво, що за останні 5 років середні витрати наших абонентів залишаються незмінними – 40-42 грн. На місяць. Натомість обсяг споживаних клієнтом послуг зріс за цей час у декілька разів (голосові послуги – на 100%, передача даних – на 400% ). Тобто наші абоненти за останні п'ять років платять ті самі гроші за постійно зростаючий обсяг послуг.

Сподіваємося ця інформація була корисною для Вас
Источник (http://www.facebook.com/notes/kyivstar/%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D0%B1%D0%B5%D0%BB%D 1%8C%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C-%D0%BA%D0%B8%D1%97%D0%B2%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%80-353/388963907824680)

Вальдемар
30.07.2012, 19:37
Сподіваємося ця інформація була корисною для Ваc
Кому нужны эти оправдания :mrgreen:

VladimirKiev
30.07.2012, 20:55
Это просто информация, но каждый вправе понимать её так, как ему заблагорассудится.

Вальдемар
30.07.2012, 21:02
VladimirKiev, капитанствуешь?

VladimirKiev
30.07.2012, 21:43
Вальдемар, Не понял вопроса?

Вальдемар
31.07.2012, 04:46
Киевстар тоже не понимает о чем ему народ говорит :mrgreen: приостановить бы им дней на 10 лицензию, как в Узбекистане и понимание бы пришло! а так "бедный" зажравшийся опсос, еще бы милостыню попросили у своих абонентов :mrgreen:

Приятного дня! Побежал создавать фонд помощи Киевстар :mrgreen:

Coroner
31.07.2012, 08:12
На показники рентабельності, насамперед, впливає масштаб бізнесу, а не рівеньтарифів.
Для компанії «Київстар» масштаб – це кількість абонентів мобільного зв'язку. Зараз їх
більше 25 млн.чоловік, тобто кожен другий українець, і фіксованого інтернету – ще 500 000
домогосподарств.

Как это понять? Если не уровень тарифов, то почему повышают?

VladimirKiev
31.07.2012, 09:10
Как это понять? Если не уровень тарифов, то почему повышают?
Уже около 3-х месяцев наблюдаю, как они мягко намекают на плавное введение бандлов. Цены поднимают на архивные ТП и не пакетные услуги. ИМХО. Все бы ничего, если бы они сделали более понятной информацию о настройках и корректную работу "корректировки настроек", а еще лучше выключили б её совсем. Все ухудшения направлены на фильтрацию абонентов, то есть на лицо, слабая заинтересованность в малоговорящих и не платящих абон плату лицах. Видно, что от таких абонентов, они избавляются без сожаления и страха уменьшить базу. Благо, оставили несколько ТП без АП. То есть пенсионеры и др незащищенные граждане все же смогут звонить, но чаще по необходимости чем просто поговорить. Хорошо ли это? У меня чувства противоречивые, но что то внутри подсказывает, что после КС этим займутся и другие, по протоптанной тропе. Не даром же была проплачена PR компания по тв про то, что операторы поднимаю тарифы. Нас к этому готовят.