Вальдемар
22.07.2010, 07:46
Клуб керівників колл-центрів Hot Skills назвав колл-центр FreshTel кращим в Україні серед телекомунікаційних компаній. Для дослідження були відібрані 12 компаній. Робота компаній оцінювалась за наступними параметрами:
• базові навики
• стиль спілкування
• управління спілкуванням
• знання предметної області
• процедурна частина
Українські телекомунікаційні компанії були розділені на групи в залежності від рівня сервісу телефонного обслуговування:
• відмінний рівень телефонного сервісу - 96% і вище
• високий рівень телефонного сервісу - від 90% до 95% включно
• задовільний рівень телефонного сервісу - від 80% до 89%
• недостатній рівень телефонного сервісу - від 0 до 79%
За результатами дослідження FreshTel впевнено займає вищу позицію в трійці лідерів. За матеріалами _http://dmdays.com.ua/
FreshTel (http://www.freshtel.ua/ua/news/nid/158/)
• базові навики
• стиль спілкування
• управління спілкуванням
• знання предметної області
• процедурна частина
Українські телекомунікаційні компанії були розділені на групи в залежності від рівня сервісу телефонного обслуговування:
• відмінний рівень телефонного сервісу - 96% і вище
• високий рівень телефонного сервісу - від 90% до 95% включно
• задовільний рівень телефонного сервісу - від 80% до 89%
• недостатній рівень телефонного сервісу - від 0 до 79%
За результатами дослідження FreshTel впевнено займає вищу позицію в трійці лідерів. За матеріалами _http://dmdays.com.ua/
FreshTel (http://www.freshtel.ua/ua/news/nid/158/)