Вход

Просмотр полной версии : «Київстар»: поповнення мобільних рахунків через електронні канали стає зручнішим


Вальдемар
02.07.2010, 16:34
Відтепер клієнти «Київстар» отримуватимуть SMS-підтвердження поповнення свого мобільного рахунку через електронні канали.

Кожного разу, поповнюючи рахунок через банкомати, платіжні термінали, а також переводячи кошти за допомогою інтернет-банкінгу на сайті https://secure.privatbank.ua/kyivstar, wap.kyivstar.ua, платіжних систем Visa та MasterCard через безкоштовний номер 999 або з використанням міжбанківських систем експрес-платежів (наприклад, www.portmone.com), клієнти «Київстар» будуть отримувати SMS-повідомленням про факт поповнення. У ньому буде зазначено дату, точний час і суму поповнення.

Послуга є безкоштовною і доступна як для контрактних клієнтів, так і для абонентів передплаченого зв’язку. Клієнти «Київстар» можуть отримувати SMS-повідомлення кирилицею (російською або українською мовами), а також латиницею у форматі транслітерації.

Якщо при поповненні рахунку контрактний абонент «Київстар» вказав не номер телефону, а номер особового рахунку, то SMS-повідомлення надіслано не буде. Якщо на особовому рахунку контрактного абонента зареєстровано декілька телефонних номерів, то повідомлення буде відправлене на телефонний номер, зазначений при поповненні особового рахунку.

Для відключення функції SMS-підтвердження про факт поповнення необхідно набрати комбінацію *100*30*3#, а для повторного підключення — *100*30*2# і виклик. Для перевірки статусу отримання SMS-повідомлень потрібно скористатися комбінацією *100*30*1# і виклик.

Користування електронними каналами поповнення рахунків сприятиме зменшенню обсягів шкідливих викидів у навколишнє середовище. «Київстар» потурбувався, щоб його клієнти вчасно отримувати інформацію про надходження коштів.
Киевстар (http://kyivstar.ua/press_center/news/releases/?id=13207)

Neznajka1
02.07.2010, 16:39
Все это конечно хорошо, но при пополнении таким образом, система не осуществляет пополнение, пока на сайте не ввести код подтверждения, который высылается на пополняемый номер.
Разумеется, это "защита от дурака" и ошибки в наборе номера, но лично я из-за этого не смог сделать сюрприз. :(

Вальдемар
06.05.2012, 14:17
Сегодня, через сайт Киевстар пополнял Домашний Интернет на 100 грн, деньги с карты списали моментально, а вот счет по нулям !
Зачем снимали деньги, если не можете предоставить услугу? Возврат средств пообещали произвести через 3 дня!

Люди, не пользуйтесь услугами мошенников с Приватбанка!

VladimirKiev
06.05.2012, 19:55
А у меня, недвано с сайта мтс картой привата не прошло. Это приват спецом морозит, что бы юзали из ”быстро оплатить”

Вальдемар
07.05.2012, 09:46
Это приват спецом морозит
морозит не морозит, а мошенничает сто пудов!

VladimirKiev
07.05.2012, 10:36
Я бы не назвал это мошенничеством, деньги то скорей всего на счет уже упали, но то, что это делается намеренно, с целью, привлечь новых пользователей именно ихней платежкой, уверен на 99%

Вальдемар
07.05.2012, 11:37
деньги то скорей всего на счет уже упали
нет, составили заявку на возврат :(

Вальдемар
10.05.2012, 14:11
составили заявку на возврат
Денег так и нет! Мошенники решили их оставить себе!

VladimirKiev
10.05.2012, 14:51
Мне возвращали 45 дней. В приват24 был баг на регулярных платежах, не отключались. Но вернули. правда времени потратил в чате..... На горьком опыте, через сайт оператора, на форму не выхожу, пользуюсь https://secure.privatbank.ua/quickpay/ За год, глюков не было.

Вальдемар
10.05.2012, 14:57
Мне возвращали 45 дней
:shock: Сервис на высоте, для меня Примата больше не существует!

Вальдемар
11.05.2012, 14:09
Пришла смс
Uv. Klient! Platezch na summu 100 grn uspeshno proveden, summa postupit na schet. S uv. PrivatBank
Денег пока нет!

P.S. Деньги пришли на карточку :)

VladimirKiev
11.05.2012, 16:21
Как будешь пополнять в дальнейшем:-D

Вальдемар
11.05.2012, 16:46
Только в ЦОА, не нужен мне Приматовский головняк.