Вальдемар
28.05.2010, 23:04
26 травня 2010 флеш-моб «З думкою про Вас!», реалізований «Київстар» за підтримки комунікаційного агентства SPN Ogilvy та івент-агентства Artconsulting, отримав міжнародну премію SABRE Awards 2010 у номінації «Комунікації зі співробітниками».
26 травня 2010 в Лондоні відбулося вручення премії SABRE Awards — міжнародної нагороди за досягнення у галузі брендингу та репутаційного менеджменту. Переможцем у номінації «Комунікації зі співробітниками» став проект телекомоператора «Київстар» «З думкою про Вас!».
У цьому році на конкурс було подано понад 1600 заявок зі всієї Європи. Вперше український проект був відзначений SABRE Awards. Комунікаційну підтримку акції здійснювало РR-агентство SPN Ogilvy, організаційну — рекламно-творче агентство Artconsulting.
Акція «З думкою про Вас!» відбулася 24 липня 2009 року на Майдані Незалежності в Києві і ще в 9 містах України до кінця літа. Основна мета акції — презентація нових стандартів роботи з Клієнтами в «Київстар» і донесення Великої Ідеї Бренда — Активної турботи про Клієнта. У першій частині акції команда «Київстар» побудувала свій символ — величезну «живу» зірку. Друга частина заходу була присвячена спілкуванню з Клієнтами — співробітники пропонували всім охочим свою допомогу в налагодженні мобільних сервісів і дарували пакети безкоштовних послуг в мережі протягом дня: телефонні розмови, SMS-і MMS-повідомлення, необмежений доступ до мережі Інтернет та мультимедійний контент.
Цікаві факти про акцію «З думкою про Вас!»:
• У заході взяло участь 4 580 співробітників «Київстар».
• 150 представників ЗМІ були присутні на серії заходів в різних містах, що послужило основою для 380 телевізійних сюжетів і 170 публікацій в пресі та Інтернеті.
• За час проведення акції був встановлений 112 221 прямий контакт співробітників «Київстар» з клієнтами, 99,5% клієнтів дали позитивний відгук про спілкування з представниками компанії.
• Відео флеш-мобу набрало більше 25 000 переглядів і більше 1 000 згадок в блогах і форумах, сайт «Київстар» відвідало більше 10 000 унікальних відвідувачів за 10 днів.
• Акція отримала три номінації у Книзі рекордів України: «Кількість співробітників компанії, які взяли участь у заході», «Кількість співробітників компанії, що працювали з клієнтами одночасно», «Кількість людей, які скористалися послугами „Київстар“ під час заходу».
Раніше проекти «Київстар» неодноразово входили до шорт-листів різних міжнародних конкурсів. Однак цим проектом компанія продемонструвала високий рівень професіоналізму в управлінні репутацією.
Начальник департаменту корпоративних зв’язків «Київстар», Жанна Ревнова:
«Результати акції „З думкою про Вас!“ особливо цінні для нас. Ми суттєво зміцнили лояльність наших клієнтів і на практиці продемонстрували, що таке Активна турбота про них. Від спілкування з клієнтами працівники „Київстар“ отримали потужний позитивний заряд для подальшого поліпшення сфери обслуговування і розвитку бізнесу».
Комунікаційну підтримку акції «З думкою про Вас!» здійснював київський офіс агентства SPN Ogilvy. Агентство відповідало за зовнішні і внутрішні комунікації даного проекту. Організаційну та технічну підтримку проекту надавало рекламно-творче агентство Artconsulting.
Генеральний директор SPN Ogilvy, Андрій Баранніков:
«SABRE Awards — одна з найважливіших міжнародних професійних премій. Цього року в конкурсі брало участь більше 1600 проектів зі всієї Європи. Стати власником цієї нагороди, вже в четвертий раз, для нас величезна честь».
Генеральний директор рекламно-творчого агентства Artconsulting, Андрій Фоменко:
«Ми вважаємо це дуже великим досягненням для агентства. Нам приємно, що 10-річчя ми відзначаємо проведенням такого проекту і що наша робота не тільки приносить користь клієнтам, але й знаходить визнання у професійному середовищі».
Раніше російський офіс SPN Ogilvy тричі ставав лауреатом SABRE Awards:
• в 2006 — з проектом «PR-супровід ребрендингу «Білайн», реалізованим спільно з компанією «Вимпелком»;
• в 2007 — «Найкраще агентство Центральної та Східної Європи»;
• в 2008 — з проектом «DJ Yaris» — інтегрована кампанія з просування автомобілю Toyota Yaris.
SABRE Awards — одна з найпрестижніших галузевих нагород. Вона заснована The Holmes Report, одним з найавторитетніших міжнародних видань про індустрію PR. Проекти учасників оцінюють провідні європейські експерти в галузі зв’язків з громадськістю та маркетингових комунікацій.
Kyivstar (http://www.kyivstar.ua/press_center/news/releases/?id=13021)
26 травня 2010 в Лондоні відбулося вручення премії SABRE Awards — міжнародної нагороди за досягнення у галузі брендингу та репутаційного менеджменту. Переможцем у номінації «Комунікації зі співробітниками» став проект телекомоператора «Київстар» «З думкою про Вас!».
У цьому році на конкурс було подано понад 1600 заявок зі всієї Європи. Вперше український проект був відзначений SABRE Awards. Комунікаційну підтримку акції здійснювало РR-агентство SPN Ogilvy, організаційну — рекламно-творче агентство Artconsulting.
Акція «З думкою про Вас!» відбулася 24 липня 2009 року на Майдані Незалежності в Києві і ще в 9 містах України до кінця літа. Основна мета акції — презентація нових стандартів роботи з Клієнтами в «Київстар» і донесення Великої Ідеї Бренда — Активної турботи про Клієнта. У першій частині акції команда «Київстар» побудувала свій символ — величезну «живу» зірку. Друга частина заходу була присвячена спілкуванню з Клієнтами — співробітники пропонували всім охочим свою допомогу в налагодженні мобільних сервісів і дарували пакети безкоштовних послуг в мережі протягом дня: телефонні розмови, SMS-і MMS-повідомлення, необмежений доступ до мережі Інтернет та мультимедійний контент.
Цікаві факти про акцію «З думкою про Вас!»:
• У заході взяло участь 4 580 співробітників «Київстар».
• 150 представників ЗМІ були присутні на серії заходів в різних містах, що послужило основою для 380 телевізійних сюжетів і 170 публікацій в пресі та Інтернеті.
• За час проведення акції був встановлений 112 221 прямий контакт співробітників «Київстар» з клієнтами, 99,5% клієнтів дали позитивний відгук про спілкування з представниками компанії.
• Відео флеш-мобу набрало більше 25 000 переглядів і більше 1 000 згадок в блогах і форумах, сайт «Київстар» відвідало більше 10 000 унікальних відвідувачів за 10 днів.
• Акція отримала три номінації у Книзі рекордів України: «Кількість співробітників компанії, які взяли участь у заході», «Кількість співробітників компанії, що працювали з клієнтами одночасно», «Кількість людей, які скористалися послугами „Київстар“ під час заходу».
Раніше проекти «Київстар» неодноразово входили до шорт-листів різних міжнародних конкурсів. Однак цим проектом компанія продемонструвала високий рівень професіоналізму в управлінні репутацією.
Начальник департаменту корпоративних зв’язків «Київстар», Жанна Ревнова:
«Результати акції „З думкою про Вас!“ особливо цінні для нас. Ми суттєво зміцнили лояльність наших клієнтів і на практиці продемонстрували, що таке Активна турбота про них. Від спілкування з клієнтами працівники „Київстар“ отримали потужний позитивний заряд для подальшого поліпшення сфери обслуговування і розвитку бізнесу».
Комунікаційну підтримку акції «З думкою про Вас!» здійснював київський офіс агентства SPN Ogilvy. Агентство відповідало за зовнішні і внутрішні комунікації даного проекту. Організаційну та технічну підтримку проекту надавало рекламно-творче агентство Artconsulting.
Генеральний директор SPN Ogilvy, Андрій Баранніков:
«SABRE Awards — одна з найважливіших міжнародних професійних премій. Цього року в конкурсі брало участь більше 1600 проектів зі всієї Європи. Стати власником цієї нагороди, вже в четвертий раз, для нас величезна честь».
Генеральний директор рекламно-творчого агентства Artconsulting, Андрій Фоменко:
«Ми вважаємо це дуже великим досягненням для агентства. Нам приємно, що 10-річчя ми відзначаємо проведенням такого проекту і що наша робота не тільки приносить користь клієнтам, але й знаходить визнання у професійному середовищі».
Раніше російський офіс SPN Ogilvy тричі ставав лауреатом SABRE Awards:
• в 2006 — з проектом «PR-супровід ребрендингу «Білайн», реалізованим спільно з компанією «Вимпелком»;
• в 2007 — «Найкраще агентство Центральної та Східної Європи»;
• в 2008 — з проектом «DJ Yaris» — інтегрована кампанія з просування автомобілю Toyota Yaris.
SABRE Awards — одна з найпрестижніших галузевих нагород. Вона заснована The Holmes Report, одним з найавторитетніших міжнародних видань про індустрію PR. Проекти учасників оцінюють провідні європейські експерти в галузі зв’язків з громадськістю та маркетингових комунікацій.
Kyivstar (http://www.kyivstar.ua/press_center/news/releases/?id=13021)