Вальдемар
06.05.2010, 17:24
Фінансові показники life:) за перший квартал 2010 року зросли завдяки новій бізнес-стратегії!
6 травня 2010, Tansu Yegen
Цього року ми почали втілювати нову бізнес-стратегію, спрямовану на прибутковість та операційну ефективність компанії. Протягом п’яти років ми працювали над тим, щоб побудувати повноцінну мережу і залучити до неї якомога більше абонентів. Але сьогодні, коли наша мережа охоплює територію з 96% населення та об’єднує мільйони абонентів, ми висуваємо на перший план надання високоякісних мобільних послуг та задоволення потреб наших абонентів, перед якими ми несемо відповідальність як їхній оператор. Підсумки першого кварталу цього року показали: нова бізнес-стратегія працює, і це доводять успішні фінансові показники.
У першому кварталі ми досягли стабільного зростання доходу, як у доларах США, так і в національній валюті. Дохід у гривні збільшився на 8,9%, порівняно з аналогічним періодом минулого року, і сягнув 663 мільйони гривень. У доларах цей показник збільшився на 4,9%, до $83 мільнонів.
Нам вдалося досягти вражаючого зростання показника EBITDA, який у першому кварталі досяг $5,8 мільйона, що на 61,1% перевищує показник за перший квартал 2009 року.
Загальна абонентська база life:) зменшилася на 2,5%, порівняно з попереднім кварталом, і тепер становить 11,9 мільйона абонентів. І це також закономірний результат стратегії, яку ми обрали. Перегляд тарифних умов відповідно до нової бізнес-стратегії зумовив відтік абонентів, які бажали мати тільки односторонній зв’язок з оператором, тобто лише отримувати. Водночас кількість наших активних абонентів зросла до 8 мільйонів користувачів!
Тож у 2010 році ми й надалі будемо дотримуватися нашої нової стратегії, головна мета якої – зміцнення фінансових показників компанії, рахуючись з інтересами наших абонентів.
Блог _http://blog.life.com.ua/finansovi-pokaznyky-life-za-pershyj-kvartal-2010-roku-zrosly-zavdyaky-novij-biznes-stratehiji/
Оф.сайт http://www.life.com.ua/getfile.php?lng=uk&id=482&name=uk_06052010.pdf
6 травня 2010, Tansu Yegen
Цього року ми почали втілювати нову бізнес-стратегію, спрямовану на прибутковість та операційну ефективність компанії. Протягом п’яти років ми працювали над тим, щоб побудувати повноцінну мережу і залучити до неї якомога більше абонентів. Але сьогодні, коли наша мережа охоплює територію з 96% населення та об’єднує мільйони абонентів, ми висуваємо на перший план надання високоякісних мобільних послуг та задоволення потреб наших абонентів, перед якими ми несемо відповідальність як їхній оператор. Підсумки першого кварталу цього року показали: нова бізнес-стратегія працює, і це доводять успішні фінансові показники.
У першому кварталі ми досягли стабільного зростання доходу, як у доларах США, так і в національній валюті. Дохід у гривні збільшився на 8,9%, порівняно з аналогічним періодом минулого року, і сягнув 663 мільйони гривень. У доларах цей показник збільшився на 4,9%, до $83 мільнонів.
Нам вдалося досягти вражаючого зростання показника EBITDA, який у першому кварталі досяг $5,8 мільйона, що на 61,1% перевищує показник за перший квартал 2009 року.
Загальна абонентська база life:) зменшилася на 2,5%, порівняно з попереднім кварталом, і тепер становить 11,9 мільйона абонентів. І це також закономірний результат стратегії, яку ми обрали. Перегляд тарифних умов відповідно до нової бізнес-стратегії зумовив відтік абонентів, які бажали мати тільки односторонній зв’язок з оператором, тобто лише отримувати. Водночас кількість наших активних абонентів зросла до 8 мільйонів користувачів!
Тож у 2010 році ми й надалі будемо дотримуватися нашої нової стратегії, головна мета якої – зміцнення фінансових показників компанії, рахуючись з інтересами наших абонентів.
Блог _http://blog.life.com.ua/finansovi-pokaznyky-life-za-pershyj-kvartal-2010-roku-zrosly-zavdyaky-novij-biznes-stratehiji/
Оф.сайт http://www.life.com.ua/getfile.php?lng=uk&id=482&name=uk_06052010.pdf