Вальдемар
27.03.2010, 16:53
Call-центр «Київстар» визнано найкращим в СНД у номінації «Обслуговування клієнтів»
Лідер телекомунікаційного ринку України «Київстар» став переможцем у двох номінаціях міжнародного конкурсу CCG Center Awards 2010 «Хрустальная Гарнитура».
Центр телефонного обслуговування клієнтів (call-центр) «Київстар» був визнаний найкращим одразу у двох номінаціях міжнародного конкурсу CCG Center Awards 2010 «Хрустальная Гарнитура»:
Найкращий call-центр з обслуговування клієнтів;
Найкращий call-центр для роботи.
Конкурс CCG Call Center Awards проводиться з 2005 року і збирає найкращих фахівців контакт-центрів з усього СНД. При виборі переможців оцінюється якість обслуговування клієнтів, показники роботи експертів, рівень інтеграції call-центру в бізнес-процеси компанії. Також до уваги беруться відгуки та оцінки клієнтів. «Київстар» вперше брав участь у цьому конкурсі.
З моменту створення компанії функціонує внутрішня система оцінки та вдосконалення якості обслуговування. В 2007 році в «Київстар» запроваджена зовнішня система оцінювання якості — клієнти оцінюють якість обслуговування при зверненні до call-центру та центрів обслуговування абонентів. За 2009 рік близько 320 тисяч клієнтів скористалися цією можливістю, а середня оцінка становила 4,54 бала — «дуже добре».
Тепер до клієнтської оцінки долучилося й визнання професійної спільноти — до складу журі входили відомі та успішні керівники call-центрів, незалежні консультанти та директори компаній.
Олена Свєтлова, начальник центру телефонного обслуговування «Київстар»:
«Ми в „Київстар“ завжди прагнемо давати своїм клієнтам найкраще — і зв’язок, і обслуговування. Робитимемо це й надалі. А відзнаки таких серйозних конкурсів, як CCG Center Awards, мотивують вдосконалювати нашу роботу щодня».
В цьому році «Хрустальная Гарнитура» вручалася в 20 номінаціях, з яких 6 персональних, 8 корпоративних, 5 проектних, 1 стосується продукту. Також цього року була рекордна кількість учасників — більше 150 заявок на номінації від компаній, серед яких QUELLE, ВАТ «Мегафон», ВАТ «МТС», «УкрСиббанк» BNP Paribas Group, «ВимпелКом», «Infotell».
Довідка про компанію «Київстар»:
Телекомунікаційний оператор «Київстар» — лідер українського ринку мобільного зв’язку та передачі даних, якому довіряють своє спілкування 22 млн. осіб (станом на 01.03.10). Мережа «Київстар» охоплює всі великі і малі міста та більше ніж 28 тис. сільських населених пунктів, всі основні національні та регіональні траси, більшість морських та річкових узбереж України. «Київстар» пропонує послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття в Україні, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. Більше 1,6 млн. українців користуються мобільним інтернетом «Київстар». В семи найбільших містах України — Києві, Донецьку, Дніпропетровську, Харкові, Львові, Сімферополі, Одесі — надаються послуги високошвидкісного фіксованого інтернет-доступу, якими можуть скористатися більш ніж 500 тис. родин, що мешкають в 4 тис. будинків.
Місія «Київстар» — покращувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості.
http://www.kyivstar.ua/press_center/news/?id=12580
Лідер телекомунікаційного ринку України «Київстар» став переможцем у двох номінаціях міжнародного конкурсу CCG Center Awards 2010 «Хрустальная Гарнитура».
Центр телефонного обслуговування клієнтів (call-центр) «Київстар» був визнаний найкращим одразу у двох номінаціях міжнародного конкурсу CCG Center Awards 2010 «Хрустальная Гарнитура»:
Найкращий call-центр з обслуговування клієнтів;
Найкращий call-центр для роботи.
Конкурс CCG Call Center Awards проводиться з 2005 року і збирає найкращих фахівців контакт-центрів з усього СНД. При виборі переможців оцінюється якість обслуговування клієнтів, показники роботи експертів, рівень інтеграції call-центру в бізнес-процеси компанії. Також до уваги беруться відгуки та оцінки клієнтів. «Київстар» вперше брав участь у цьому конкурсі.
З моменту створення компанії функціонує внутрішня система оцінки та вдосконалення якості обслуговування. В 2007 році в «Київстар» запроваджена зовнішня система оцінювання якості — клієнти оцінюють якість обслуговування при зверненні до call-центру та центрів обслуговування абонентів. За 2009 рік близько 320 тисяч клієнтів скористалися цією можливістю, а середня оцінка становила 4,54 бала — «дуже добре».
Тепер до клієнтської оцінки долучилося й визнання професійної спільноти — до складу журі входили відомі та успішні керівники call-центрів, незалежні консультанти та директори компаній.
Олена Свєтлова, начальник центру телефонного обслуговування «Київстар»:
«Ми в „Київстар“ завжди прагнемо давати своїм клієнтам найкраще — і зв’язок, і обслуговування. Робитимемо це й надалі. А відзнаки таких серйозних конкурсів, як CCG Center Awards, мотивують вдосконалювати нашу роботу щодня».
В цьому році «Хрустальная Гарнитура» вручалася в 20 номінаціях, з яких 6 персональних, 8 корпоративних, 5 проектних, 1 стосується продукту. Також цього року була рекордна кількість учасників — більше 150 заявок на номінації від компаній, серед яких QUELLE, ВАТ «Мегафон», ВАТ «МТС», «УкрСиббанк» BNP Paribas Group, «ВимпелКом», «Infotell».
Довідка про компанію «Київстар»:
Телекомунікаційний оператор «Київстар» — лідер українського ринку мобільного зв’язку та передачі даних, якому довіряють своє спілкування 22 млн. осіб (станом на 01.03.10). Мережа «Київстар» охоплює всі великі і малі міста та більше ніж 28 тис. сільських населених пунктів, всі основні національні та регіональні траси, більшість морських та річкових узбереж України. «Київстар» пропонує послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття в Україні, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. Більше 1,6 млн. українців користуються мобільним інтернетом «Київстар». В семи найбільших містах України — Києві, Донецьку, Дніпропетровську, Харкові, Львові, Сімферополі, Одесі — надаються послуги високошвидкісного фіксованого інтернет-доступу, якими можуть скористатися більш ніж 500 тис. родин, що мешкають в 4 тис. будинків.
Місія «Київстар» — покращувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості.
http://www.kyivstar.ua/press_center/news/?id=12580