PDA

Просмотр полной версии : Нові правила підтримки клієнтів PEOPLEnet


Вальдемар
25.03.2010, 16:21
Нові правила підтримки клієнтів PEOPLEnet


Шановні абоненти!

Якщо Ви бажаєте звернутися з питанням до Центру Інформаційної підтримки клієнтів PEOPLEnet, Ви можете обрати оптимальний для себе варіант, а саме:

зв'язатися з оператором, використовуючи чат на сайті PEOPLEnet. Для цього на офіційному сайті компанії оберіть «Онлайн Чат» у верхній частині сайту.
дізнатися про залишок на Вашому рахунку, зателефонувавши на номер 906, або відправивши SMS на даний номер (безкоштовно).
отримати детальнішу інформацію про Ваш номер, скориставшись Вашим особистим помічником «Системою самообслуговування клієнтів PEOPLEnet».
За допомогою Системи самообслуговування клієнтів Ви знайдете всю необхідну інформацію, а також можете:

Перевірити поточний баланс свого рахунку;
Отримати і роздрукувати щомісячний рахунок;
Безкоштовно отримати деталізовану інформацію за Вашим номером;
Ознайомитися з інформацією по Ваших платежах;
Змінити Ваш тарифний план;
Самостійно підключити або відключити необхідні Вам послуги;
У разі потреби внести віртуальний платіж;
Замовити додаткові сервіси, що пропонуються до Вашого тарифного плану;
Проводити поповнення рахунку ваучером;
А також відправляти SMS повідомлення абонентам мережі PEOPLEnet і інших мобільних операторів.
Детальна інформація про акції, тарифні плани, що пропонуються компанією, про сервісні номери, можливості мережі та багато іншого Ви можете дізнатися, скориставшись голосовим меню за номерами 111, а також (044) 506 0 506 (IVR)

http://people.net.ua/press/news/?id=662

atsam
25.03.2010, 17:12
он уже работает месяц где-то. аналог чата с приватбанком. проблема в том что очень часто операторы не знают о покрытии, говорят что покрытия в определенном районе нет, а реально оно есть....

Mohit
21.05.2010, 16:38
Чатом еще не пользовался, но по телефону оператор дал мне информацию по покрытию в Днепре. Вот планирую полдключится к Пиплу, слышал позитивные отзывы о них.