Вальдемар
11.03.2010, 22:06
Незважаючи на значні макроекономічні перепони та дуже сильну конкуренцію на українському телеком ринку, 2009 рік забезпечив нам добре підґрунтя для подальшого зростання – і нашої абонентської бази, і доходів, і навіть інвестицій.
На жаль, вплив світової економічної кризи позначився на Україні помітно більше, ніж на інших країнах. І річна девальвація національної валюти, що становила близько 47,7%!, не могла не вплинути в цілому на телекомунікаційну галузь, і зокрема на наші фінансові показники.
Хоча навіть за таких несприятливих умов динаміка наших результатів залишалася позитивною. За підсумками минулого року дохід у гривні зріс на 19,5% порівняно з 2008 роком. І life:) став єдиним українським оператором, чий гривневий дохід у 2009 році виріс. У доларовому вираженні результати life:) є кращими, ніж тенденція на ринку: у 2009 році загальний дохід телеком галузі в доларах США впав на 37%, тоді як дохід life:) у доларах зменшився лише на 20%.
Частка ринку life:) за доходом зросла з 9,3% у 2008 році до 11,7% у 2009 році.
Але найголовнішим нашим досягненням є невпинне зростання нашої абонентської бази – на кінець 2009 року мережа life:) об’єднувала 12,2 мільйона абонентів, порівняно з 11,2 мільйонами у 2008 році. При цьому база активних абонентів зросла на 9,9% порівняно з 2008 роком. До речі, у 2009 році life:) був єдиним оператором, в якого зростала база активних абонентів.
Звичайно, ми не будемо зупинятися на досягнутому. У 2010 році ми хочемо зосередити свої зусилля на поліпшенні якості зв’язку та послуг, наданні сегментованих продуктів, запуску вигідних та інноваційних програм лояльності, а також надалі робити інвестиції в технології та інфраструктуру.
Не маю сумнівів, що конкуренція на телеком-ринку ставатиме дедалі жорсткішою. Але ми готові відповісти на всі виклики ринку і надалі показувати позитивну динаміку в своїй операційній та фінансовій діяльності.
Пропоную вам переглянути презентацію, присвячену результатам 2009 року, яка містить більш детальну інформацію.
_http://blog.life.com.ua/finansovi-ta-operatsijni-rezultaty-2009-roku/
_http://blog.life.com.ua/wp-content/plugins/download-monitor/download.php?id=14
На жаль, вплив світової економічної кризи позначився на Україні помітно більше, ніж на інших країнах. І річна девальвація національної валюти, що становила близько 47,7%!, не могла не вплинути в цілому на телекомунікаційну галузь, і зокрема на наші фінансові показники.
Хоча навіть за таких несприятливих умов динаміка наших результатів залишалася позитивною. За підсумками минулого року дохід у гривні зріс на 19,5% порівняно з 2008 роком. І life:) став єдиним українським оператором, чий гривневий дохід у 2009 році виріс. У доларовому вираженні результати life:) є кращими, ніж тенденція на ринку: у 2009 році загальний дохід телеком галузі в доларах США впав на 37%, тоді як дохід life:) у доларах зменшився лише на 20%.
Частка ринку life:) за доходом зросла з 9,3% у 2008 році до 11,7% у 2009 році.
Але найголовнішим нашим досягненням є невпинне зростання нашої абонентської бази – на кінець 2009 року мережа life:) об’єднувала 12,2 мільйона абонентів, порівняно з 11,2 мільйонами у 2008 році. При цьому база активних абонентів зросла на 9,9% порівняно з 2008 роком. До речі, у 2009 році life:) був єдиним оператором, в якого зростала база активних абонентів.
Звичайно, ми не будемо зупинятися на досягнутому. У 2010 році ми хочемо зосередити свої зусилля на поліпшенні якості зв’язку та послуг, наданні сегментованих продуктів, запуску вигідних та інноваційних програм лояльності, а також надалі робити інвестиції в технології та інфраструктуру.
Не маю сумнівів, що конкуренція на телеком-ринку ставатиме дедалі жорсткішою. Але ми готові відповісти на всі виклики ринку і надалі показувати позитивну динаміку в своїй операційній та фінансовій діяльності.
Пропоную вам переглянути презентацію, присвячену результатам 2009 року, яка містить більш детальну інформацію.
_http://blog.life.com.ua/finansovi-ta-operatsijni-rezultaty-2009-roku/
_http://blog.life.com.ua/wp-content/plugins/download-monitor/download.php?id=14